// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

کمپانی Take-Two از سیاست محتویات انحصاری پلتفرمی می‌گوید

در جریان گزارش مالی تیک-تو، این کمپانی در مورد محتویات انحصاری پلتفرمی سخن گفته است.

از گذشته تا به امروز شاهد عرضه بازی‌هایی بودیم که از محتویات انحصاری روی پلتفرم‌های مختلف برخوردار بوده‌اند. در این میان کمپانی تیک‌-تو، ناشر بازی Red Dead Redemption 2، جزو آن دسته از کمپانی‌هایی است که کارهای مشابهی را انجام داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کارل اسلاتف، رئیس کمپانی تیک‌-تو، در جریان گزارش مالی این کمپانی اعلام کرد که تیک‌-تو تمرکز گسترده‌ای روی این موضوع ندارد؛ هرچند در این میان یک سری معامله‌هایی صورت می‌گیرد که انجام این کار برای بازی‌های خاص معنادار می‌شود. وی در این‌باره می‌گوید:

از نظر انحصاری‌های پلتفرمی، ما واقعا روی این موضوع تمرکز نمی‌کنیم. اولویت ما این است که مطمئن شویم محصول سرگرمی‌مان تا حد امکان بتواند پلتفرم‌های مختلف را پوشش دهد. 

اسلاتف در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود:

در این میان شاید یک سری دلایل مربوط به بازی‌های خاصی وجود داشته باشند که محتوای انحصاری پلتفرمی را برای آن‌ها در نظر می‌گیریم. اما این مورد استراتژی کاری ما نیست که در آینده بخواهیم آن را افزایش یا کاهش بدهیم.

سال پیش بود که کمپانی سونی اعلام کرد که محتویات آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 ابتدا برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهد بود. البته هنوز محتویات دقیق بخش آنلاین بازی مشخص نیست، ولی در آخر کاربران ایکس باکس وان نیز به آن دسترسی پیدا می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده