نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

کریس برگسترسر به عنوان رییس جدید سگا اروپا انتخاب شد

طبق اعلام کمپانی سگا، کریس برگسترسر به عنوان رییس جدید شعبه اروپای این کمپانی انتخاب شده است. 

در جدید‌ترین اخبار بازی، کریس برگسترسر به عنوان رییس جدید شعبه اروپای سگا معرفی شده است. برگسترسر در این سمت وظیفه مدیریت تمام فعالیت‌های شعبه اروپای سگا را بر عهده خواهد داشت که شامل نظارت بر فعالیت پنج استودیوی تحت نظر سگای اروپا و شناسایی بازی‌هایی که پتانسیل تبدیل شدن به یک مجموعه را دارند، می‌شود. برگسترسر همچنین مستقیما به تاتسویوکی میازاکی، رییس سگای غرب، گزارش خواهد داد. 

علاوه بر این به عنوان بخشی از برنامه کلی سگا که تصمیم گرفته تا سال ۲۰۲۰ دوباره به عنوان یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های صنعت بازی شناخته شود، برگسترسر وظیفه دارد تا اقداماتی در راستای سود‌دهی بیش‌تر برنامه‌های کمپانی انجام دهد. برگسترسر پیش از این به عنوان مسئول سرمایه‌گذاری با کمپانی‌های سرگرمی مختلفی همکاری داشته و نزدیک به ۲۵ سال در صنعت بازی تجربه فعالیت دارد. از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به معاونت بخش انتشار بازی و سرگرمی‌های آنلاین کمپانی آتاری اشاره کرد. 

کریس برگسترسر

برگسترسر پس از انتخاب شدن به عنوان رییس شعبه اروپای سگا گفت:

از اینکه در شعبه اروپای سگا حضور دارم، بسیار خوشحال هستم. این اتفاق می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت کمپانی داشته باشد و همه ما باید با همکاری هم، کاری کنیم که برنامه تبدیل شدن سگا به یک کمپانی بزرگ‌تر و بهتر تا سال ۲۰۲۰، محقق شود. این وظیفه من و اعضای تیم است که دوباره سگا را به بهترین کمپانی بازی‌سازی تبدیل کنیم و به شخصه علاقه زیادی به این چالش سخت دارم. 

همچنین میازاکی هم در این مورد توضیحاتی ارائه کرده است:

سگا قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ از حیث درآمد شرایط بسیار بهتری پیدا کند و برای این منظور، نیاز به رهبرانی داریم که ما را به سمت این هدف هدایت کنند. از این نظر، اضافه شدن کریس به سگا یک اتفاق مثبت و هیجان‌انگیز است. ما اعتقاد داریم که وی تمام ویژگی‌های لازم برای ارتقای سطح کاری سگا اروپا را دارد و باعث خواهد شد تا ما به اهداف‌مان برسیم. 


منبع MCV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده