// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

Yakuza Kiwami پس از عرضه، بسته‌ های الحاقی رایگان دریافت خواهد کرد

کمپانی سگا، ناشر سری یاکوزا، اخیرا تایید کرده است که بازی Yakuza Kiwami پس از عرضه‌اش، چندین بسته‌ الحاقی رایگان دریافت خواهد کرد.

با توجه به اخبار بازی، Yakuza Kiwami، ریمیک اولین نسخه از سری یاکوزا، قرار است در تاریخ ۲۹ آگوست (هفتم شهریور) برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه شود. حال نیز سگا تایید کرده است که پس از عرضه‌ی این ریمیک، چندین بسته‌ی الحاقی مختلف را در فواصل زمانی برای آن به‌صورت رایگان عرضه می‌کند.

طی ماه سپتامبر (شهریور-مهر) سگا برای صاحبان بازی Yakuza Kiwami چندین لباس، آیتم‌های مصرف‌شدنی و وسایل ارزشمند دیگری را به رایگان برای دانلود قرار می‌دهد. سگا گفته است که هر کدام از بسته‌های الحاقی Yakuza Kiwami به‌صورت خودکار و طی آپدیت هر ۷ روز یک‌بار (از تاریخ ۷ سپتامبر یا ۱۶ شهریور) برای این بازی عرضه خواهند شد.

نسخه اول سری یاکوزا در تاریخ ۲۰۰۵ برای پلی‌استیشن 2 عرضه شد. ریمیک این بازی با نام Kiwami، دارای گرافیک بهبود یافته، جلوه‌های صوتی جدید و نیم ساعت کات‌سین اضافه خواهد بود. همچنین سیستم Majima Everywhere نیز به Yakuza Kiwami اضافه شده است و امکان دارد Maniac دقیقا در لحظه‌ای که انتظارش را ندارید شما را به چالش بکشد.

نسخه فیزیکی و دیجیتالی Yakuza Kiwami هر دو با قیمت ۳۰ دلاری عرضه می‌شوند. کسانی که اولین نسخه‌های فیزیکی را پیش‌خرید کرده‌اند، استیل‌بوک و پیش‌خرید کنندگان دیجیتالی نیز یک تم PS4 را به رایگان دریافت می‌کنند. نسخه‌ی بعدی سری یاکوزا با نام Yakuza 6: The Song of Life در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده