نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بازی Assassin’s Creed Origins مراحل مقبره گردی مشابه با Assassin’s Creed 2 دارد

بازی Assassin’s Creed Origins با بازگشت به ریشه‌های خود به شما اجازه خواهد داد تا مانند بازی Assassin’s Creed 2 به ماجراجویی در مقبره‌های قدیمی بپردازید.

اشرف اسماعیل، کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی OPM اعلام کرد که جدیدترین نسخه‌ی مجموعه Assassin’s Creed در راستای بازگشت به ریشه‌هایش، از مراحل «کاوش در مقبره‌ها» و «قبرگشایی» بهره می‌برد. بازیکنان این مراحل را در راستای حل کردن پازل‌های مختلف و عبور از موانع موجود در معابد تجربه خواهند کرد. این نوع از مراحل برای اولین بار در این مجموعه، در بازی Assassin’s Creed 2 حضور داشتند. از آنجایی که بازی Assassin’s Creed Origins در مصر باستان اتفاق می‌افتد، حضور چنین مراحلی در بازی منطقی است؛ چرا که مصر باستان جایی است که چنین کارهایی برای اولین بار شکل گرفته‌اند.

بنابه به مصاحبه‌ی اشرف اسماعیل، یوبی سافت «چندین مقبره» در بازی قرار داده است. این مقبره‌ها شامل پازل‌های کلاسیک، پازل‌های جهت‌یاب و چالش‌های جهت‌یابی خواهد بود. بسیاری از این مقبره‌ها بر اساس مکان‌های واقعی و پس از تحقیقات تیم سازنده‌ی بازی روی مکان‌های مختلف ساخته شده‌اند و به هیچ عنوان از روی طرح‌های تصادفی انتخاب نشده‌اند.

همان‌طور که نسخه‌ی دوم سری Assassin’s Creed یعنی Assassin’s Creed 2 مکان‌های واقعی زیادی را (مانند کلیسای St Mark’s Basilica در شهر ونیز) در خود داشت، جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه یعنی Assassin’s Creed Origins نیز با در بر داشتن مکان‌های واقعی، به بازیکنان حس یک دنیای باستانی واقعی را القا خواهد کرد. این یعنی یوبیسافت این مکان‌ها را با کاوش در تاریخ در بازی خود قرار داده است.

Assassin

اسماعیل در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:

ما تلاش بسیاری برای بازسازی این مکان‌ها داشتیم. ما هر آنچه را که در رابطه با این مکان‌ها می‌د‌انستیم در بازی جای دادیم، از تصاویر واقعی این معابد استفاده کردیم و با انجام تحقیقات زیاد تمام تلاشمان را کردیم تا این مکان‌ها به واقعی‌ترین شکل ممکن ساخته شوند. برای نمونه، سعی کردیم تمامی تالارها و راهرو‌های معابد سه‌گانه‌ی مصر باستان را مطابق واقعیت بسازیم. البته ما کمی پا را از این هم فراتر گذاشتیم. برای نمونه باید بگویم بسیاری از رازهای تالار‌های این معابد در واقعیت تاکنون کشف نشده‌اند!

بازی Assassin’s Creed Origins یک بازی جهان‌باز با المان‌های نقش‌آفرینی است که در تاریخ ۲۷ اکتبر (جمعه، ۵ آبان) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید جمع‌بندی اطلاعات منتشر شده از بازی Assassin’s Creed Origins را در زومجی بخوانید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده