نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز سوم مرحله گروهی

روز سوم مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 با بازی‌های بسیار زیبا و مهیج تیم‌های شرکت‌کننده در هر یک از گروه‌ها پایان یافت. در ادامه نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

در روز سوم از مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 دیدار‌های مهیج و جذاب زیادی از هر دو گروه برگزار شد و بر این اساس تصمیم گرفتیم تا بهترین حرکات این روز را در قالب یک ویدیو در اختیارتان قرار دهیم. با زومجی همراه باشید.

در روز سوم از مرحله‌ی گروهی Team Liquid از گروه اول و تیم LGD.Forever Young از گروه دوم با نمایش بازی‌های جذاب و تماشایی خود در برابر حریفان در صدر جدول باقی ماندند و دو تیم Fnatic و HellRaisers با کسب نتایج ضعیف همچنان در انتهای جدول حضور دارند. تغییرات زیادی در جایگاه تیم‌ها در هر یک از گروه‌های اول و دوم ایجاد نشده است و از تغییرات موجود می‌توان به صعود Team Empire به جایگاه هفتم و از سوی دیگر سقوط تیم Infamous به جایگاه هشتم در گروه نخست اشاره کرد. بهترین حرکات و صحنه‌های مبارزات روز سوم در قالب یک ویدیو گردآوری شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

تا پایان روز سوم از مرحله‌ی گروهی تعداد ۱۰۵ هیرو توسط تیم‌ها پیک شد و هیروی EarthShaker با حضور در ۴۵ بازی آمار بیشترین هیروی پیک شده و هیروی Night Stalker با ۶۹ بن در بازی‌های روز گذشته آمار بیشترین بن را در میان هیروها دارد. از میان ۱۰۵ هیروی پیک‌شده در سه روز نخست مرحله‌ی گروهی هیروهای Arc Warden ،Slark ،Chen ،Undying ،Skywrath Mage ،Windranger ،Pudge ،Treant Protector ،Underlord و Outworld Devourer تاکنون بردی را به ثبت نرسانده‌اند و هیروهای Abaddon ،Bane ،Lion ،Meepo ،Spectre ،Tiny ،Wraith King و Techies در هیچ یک از دیدارها حضور نداشته‌اند.

Dota 2

روز گذشته از وب‌سایت جدید بازی Dota 2 رونمایی شد که از اینجا قابل مشاهده است. همچنین از دیگر اخبار مربوط به بازی می‌توان به اضافه شدن تعدادی قابلیت جدید برای گزارشگر‌ها و آپدیت شدن تصاویر پلیرکارت‌های دو تیم TnC Pro Team و Team Empire اشاره کرد.


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده