نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

ویدیو جدیدی از پشت صحنه بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر شد

ناتی داگ ویدیویی از روند ساخت بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر کرد که علاوه بر نمایش قسمت‌هایی جدید از گیم‌پلی، نکاتی از نسخه‌های قبلی را نیز مرور می‌کند.

به تازگی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، ناشر و استودیو ناتی داگ، سازنده مجموعه بازی‌های آنچارتد، ویدیویی به نام Making of از پشت صحنه ساخت بازی جدید خود یعنی بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر کردند.

در این ویدیو مواردی مانند دلیل مخالفت کلویی (Chloe) و نیدین (Nadine) با دو شخصیت دیگر این بازی یعنی سالی (Sully) و سم (Sam)، انگیزه اصلی کلویی و نیدین در بازی و نمایش تنش موجود بین این دو شخصیت اصلی، تصاویری از گیم‌پلی جهان‌باز بازی و نیز این مسئله که بازی چطور از یک پروژه کوچک به یک بازی جدی تبدیل شد و بسیاری از موارد دیگر، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

Uncharted: The Lost Legacy Screenshot

اگر تا به‌حال تمامی اخبار مربوط به این بازی را دنبال کرده باشید، این ویدیو اطلاعات جدیدی از بازی در اختیار شما قرار نخواهد داد. درواقع این ویدیو، تنها نکات اعلام‌شده در گذشته را از زاویه‌ای جدید مورد بررسی قرار می‌دهد. البته برای آن دسته از افراد که اخبار کامل بازی را دنبال نکرده‌اند، این ویديو کماکان می‌تواند اطلاعات مفیدی در اختیارشان قرار دهد.

بازی Uncharted: The Lost Legacy یک قسمت مجزا از سری بازی‌های آنچارتد است که داستان ماجراجویی‌های دو شخصیت محبوب این مجموعه، یعنی کلویی فریزر (Chloe Frazer) و نیز مزدور معروف و مشهور یعنی نیدین راس (Nadine Ross) را که اولین بار در نسخه ۲۰۱۶ بازی یعنی بازی Uncharted 4: A Thief’s End شاهد حضورش بودیم، روایت می‌کند. این دو با هم عازم سفری به سرزمین مادری کلویی یعنی هند خواهند شد و در آن‌جا باید با جنگجویی بی‌رحم به نام Asav بر سر میراث باستانی این کشور مبارزه کنند. طبق اعلام کمپانی ناتی داگ، وقایع این نسخه درست پس از وقایع قسمت قبلی، یعنی Uncharted 4: A Thief’s End روایت می‌شود و این کمپانی داستان این نسخه جدید را مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین داستان مجموعه آنچارتد دانسته است.

بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مردادماه) در امریکا و در تاریخ ۲۳ آگوست (اول شهریورماه) در اروپا، هم به صورت دیجیتالی و هم فیزیکی برای کنسول پلی استیشن 4 و به قیمت ۴۰ دلار منتشر خواهد شد. اگرچه این نسخه از بازی یک نسخه مستقل محسوب می‌شود، اما کماکان خریداران می‌توانند با تهیه این بازی به بخش چندنفره بازی Uncharted 4 نیز دسترسی داشته باشند. در نهایت در صورت پیش‌خرید بازی، خریداران یک نسخه دیجیتالی رایگان از بازی کلاسیک کمپانی ناتی داگ روی پلی‌استیشن 2 یعنی Jak and Daxter: The Precursor Legacy که در سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود را نیز دریافت خواهند کرد.  

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوطه را در سایت زومجی تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده