// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل حماسه پادشاهان

بازی موبایل حماسه پادشاهان، یک بازی موبایل متفاوت است که سعی دارد با ترکیب المان‌های ژانرهای مختلف، تجربه‌ای جدید را در اختیار مخاطب قرار بدهد.

چند سالی است که صنعت بازی‌های ویدیویی در ایران وارد مرحله‌ی جدیدی از رشد خود شده است؛ مرحله‌ای که سازنده‌ها بیشتر به پلتفرم‌ موبایل روی آورده‌اند و سعی می‌کنند در این پلتفرم به رقابت بپردازند؛ آن هم زمانی که شاهد رشد بالایی در این پلتفرم هستیم و کاربران گوشی‌های موبایل و تبلت روز به روز تشنه‌ی بازی‌های بهتر و سرگرم‌کننده‌تری از سوی سازنده‌ها برای پلتفرم موبایل هستند. مدتی پیش بود که ششمین جشنواره بازی‌های تهران برگزار شد و در جریان آن برندگان ششمین دوره نیز مشخص شدند. در این میان بازی موبایل حماسه پادشاهان (Epic of Kings) توانست خودی نشان دهد و در بخش بازی اکشن-ماجراجویی، توانست لوح تقدیر را از آن خود کند. استودیو فن افزار، سازنده‌ی بازی حماسه پادشاهان، با ساخت این بازی اکشن-ماجراجویی سعی کرده است دنیایی جدید از بازی‌های موبایل را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد (ناشر خارجی بازی، استودیو ددمیج است).

بازی حماسه شاهان

بازی اندروید و آیفون حماسه پادشاهان سرگذشت مزدوری در سرزمین خانیرات است که خود را وارد یک ماجراجویی می‌کند؛ جایی که باید برای موفقیت در هدف تعیین‌شده، در مقابل دیو‌ها ایستادگی و آن‌ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. دنیای بازی شامل یک سری سطح یا همان مراحل مختلف است که با تمام کردن آن‌ها، جدای از پیشرفت در خط داستانی، XP دریافت خواهید کرد. حماسه پادشاهان در کنار المان‌های هک اند اسلش و ماجراجویی، دارای یک سری المان نقش آفرینی است که بازی را تا حدی جذاب کرده است. با دریافت XP از انجام مراحل بازی یا باز کردن صندوق‌های امتیاز در بعضی از مراحل، می‌توانید خود را لول‌آپ کنید و پس از هر لول‌آپ، یک پوینت به دست می‌آورید که از طریق آن می‌توانید خود را در بخش‌هایی نظیر تدافعی، تهاجمی یا ضربات بحرانی آپگرید کنید.

دکمه‌‌زنی‌های بازی در نوع خود جالب طراحی شده‌اند

اما موردی که بازی موبایل حماسه پادشاهان سعی دارد خود را در آن متفاوت جلوه دهد، گیم‌پلی بازی است. در واقع بازی ترکیبی از یک اثر اشاره و کلیک و یک بازی هک اند اسلش است که ترکیب این دو گیم‌پلی حماسه پادشاهان را خلق کرده است. موردی که شاید در این میان کمی آزاردهنده باشد، یکنواخت شدن ضربات و کارهای روتینی است که در هر مبارزه باید انجام دهید و تنوع دیوها نیز پس از مدتی از بین می‌رود. ناگفته نماند که در کنار این موارد، باس‌فایت‌ها و گرافیک بازی در سطح مطلوبی قرار دارد. در داخل باس‌فایت‌های بازی، جدای از اینکه شاهد نبردهای نفس‌گیری هستیم، بعضا کات‌سین‌هایی پخش می‌شود که در جریان آن باید با دکمه‌زنی، باس مورد نظر را از بین ببرید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

یکی از نکات خوب دیگر بازی حماسه پادشاهان، این است که از بهینه‌سازی خوبی روی گوشی‌های موبایل برخوردار است. بازی حدود یک گیگابایت از فضای گوشی موبایل شما را اشغال می‌کند و در ظاهر فکر می‌کنید با یک بازی سنگین روبه‌رو هستید، ولی از نظر نرخ فریم یا داغ شدن گوشی، لازم نیست نگران باشید؛ زیرا همه چیز در سطح مطلوبی قرار دارد و می‌توانید ساعت‌ها به انجام بازی ایرانی حماسه پادشاهان بپردازید. در آخر اگر به دنبال یک بازی موبایل و ایرانی متفاوت هستید که بتواند برای چند ساعتی شما را سرگرم کند، بازی ایرانی حماسه پادشاهان گزینه‌ی مناسبی است و می‌توانید با مراجعه به فروشگاه گوشی موبایل خود، آن را خریداری کنید.

دانلود بازی موبایل Epic of Kings


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده