نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

شایعه: واندر وومن در فیلم Flashpoint حضور خواهد داشت

اخیرا شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت واندر وومن (Wonder Woman) در فیلم اختصاصی فلش (Flash) به نام فلش پوینت (Flashpoint) منتشر شده است.

همان‌طور که در اخبار چند وقت اخیر مطلع شدید، کمپانی دی سی و برادران وارنر قصد ساخت فیلمی اختصاصی با محوریت شخصیت سریع‌ترین ابرقهرمان کامیک‌ها یعنی بری آلن/فلش با نام فلش پوینت را دارند. در این بین شایعات مختلفی مبنی بر حضور شخصیت‌های مختلف در این فیلم هم به گوش ما رسید که یکی از جدیدترین این شایعه‌ها حضور شخصیت واندر وومن با بازی گل گدوت در فیلم Flashpoint است.

اولین فیلم اختصاصی این شخصیت در تابستان امسال به روی پرده نقره‌ای سینماها رفت و علاوه بر دریافت نقد‌های خیلی خوب و مثبت، فیلم بسیار سودآوری در میان بقیه رقبای خود شد. کارشناسان و مخاطبان این ژانر، کارگردان این اثر یعنی پتی جنکینز را بسیار تحسین کردند. فروش این فیلم به قدری بالا بود که در مدت محدودی در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ لقب گرفت. کمپانی برادران وارنر هم از این فرصت استفاده کرد و تصمیم گرفت تا قسمت بعدی را هم برای این شخصیت در نظر بگیرد و همان موقع زمان اکران قسمت دوم را دسامبر ۲۰۱۹ قرار داد.

با اینکه شخصیت دیانا از Themyscira قرار است برای تشکیل تیم لیگ عدالت در پاییز امسال دوباره به پرده سینماها بازگردد، اما ظاهرا برادران وارنر تصمیم دیگری برای این شخصیت محبوب دارد. ایده این کمپانی فقط به ساخت فیلم‌ها و داستان‌های تیمی برای شخصیت واندر وومن ختم نمی‌شود و ظاهر قصد ساخت آثار زیادی از این کاراکتر را دارد. بر اساس گزارش‌های اخیر، گل گدوت قرار است به عنوان بازیگر مهمان در فیلم اختصاصی یکی از هم‌تیمی‌هایش که به زودی تولید خود را آغاز می‌کند حضور داشته باشد و آن هم کسی نیست جز فلش (The Flash).

بر اساس اخبار سایت فوربز، انتظار می‌رود که گدوت همان نقش قهرمانی و نمادین خودش را در فیلم فلش پوینت بازی کند که به نوعی وسیله‌ای برای کمک به بری آلن با بازی ازرا میلر است. اگرچه این فیلم به نوبه‌ی خود ماجراها و اتفاقات مختلفی را در مرحله پیش-تولید پشت سر گذاشته و تجربه کرده (از دست دادن کارگردانان مختلف به خاطر داشتن تفاوت‌های سلیقه‌ای) اما سخنگوی کمپانی برادران وارنر زمان اکران این فیلم را روز نامشخصی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد.

با اینکه در حال حاضر فیلم سایبورگ (Cyborg) و ارتش فانوس سبز (Green Lantern Corps) در برنامه تولیدی و اکران همان سال ۲۰۲۰ قرار دارند، اما کمپانی دی‌سی در موقعیتی سخت به سر می‌برد و با چند فیلم مختلف که در مراحل مختلف تولیدی هستند دست به گریبان است. با این اوصاف کاملا منطقی است که استودیو در برهه‌ای از زمان مجبور شود برنامه کاری و تولیدی خود را کمی تغییر دهد.

Flashpoint

اگر این اتفاق رخ دهد و واندر وومن در این فیلم هم حضور داشته باشد، به این معنی است که گدوت در یک برهه زمانی پنج ساله پنج بار نقش شاهزاده آمازونی را ایفا می‌کند که شروع آن با فیلم بتمن علیه سوپرمن (Batman V Superman) در سال ۲۰۱۶ بوده است. بعضی از مخاطبان این تفکر را دارند که نمایش بیش از اندازه‌ی یک شخصیت ممکن است ریسک‌ها و عواقبی به دنبال داشته باشد، اما از طرفی حضور کاراکتر واندر وومن در فیلم فلش پوینت نه‌تنها از نظر بازاریابی نکته مثبتی است، بلکه جذابیت بیشتری به داستان فیلم می‌دهد و می‌تواند نقش خیلی خوبی در بهبود داستان داشته باشد.

حضور واندر وومن نه‌تنها از نظر بازاریابی نکته مثبتی است بلکه جذابیت بیشتری به داستان فیلم می‌دهد

زن شگفت انگیز در کتاب کامیک و داستان اصلی فلش پوینت هم وجود دارد و حتی اگر در حین اقتباس از روی کتاب، فیلم‌سازان بخواهند در بعضی قسمت‌ها از ایده‌ها و نظرات خودشان استفاده کنند، باز هم حذف این کاراکتر در برخی صحنه‌های فیلم و پیش بردن داستان بدون او ممکن است خیلی سخت باشد. علاوه بر تمامی این توصیفات، از آنجا که دیانا حالا تبدیل به یکی از شخصیت‌های محبوب و پولساز در کمپانی دی‌سی شده است، حضور او در این فیلم می‌تواند از جنبه‌ی فروش و بازاریابی هم خیلی خوب باشد. نقش گدوت هرچقدر هم که کوتاه و کوچک باشد، باز هم می‌تواند نقطه‌ی قوتی در بحث فروش و محبوبیت فیلم باشد.

خوشبختانه برخی فرضیه‌ها درباره آینده دنیای سینمایی دی‌سی در آینده‌ای نزدیک به حقیقت خواهد پیوست. برخی از طرفداران درباره اخبار جدیدی که منتشر شده بسیار کنجکاوند. همچنین آنها دوست دارند زودتر نتیجه این اخبار را با چشم خود مشاهده کنند که چه شکلی به خود خواهند گرفت. اگر استودیو زمان اکران فیلم Flashpoint را زمانی نامشخص در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده، پس سازندگان زمان خیلی زیادی دارند تا قبل از اینکه بیش از این جلو بروند، قطعه‌های مختلف را در کنار هم قرار دهند و ترکیب آنها را با هم امتحان کنند. با توجه این موضوع که می‌توانند احتمالات مختلف را برای داستان‌گویی بهتر در نظر بگیرند، شاید گل گدوت تنها چهره‌ی آشنایی که ما در فیلم فلش پوینت خواهیم دید نباشد. بر اساس صحبت‌هایی که مطرح است، به احتمال زیاد جفری دین مورگان هم قرار است نقش توماس وین، پدر بروس، را ایفا کند. پس در حال حاضر ما هیچ حدسی مبنی بر اینکه این داستان تا کجا پیش خواهد رفت نداریم.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Aquaman برای اکران در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Cyborg برای اکران در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Green Lantern Corps برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است

نظر شما درباره شخصیت واندر وومن با بازی گل گدوت و حضور او در این فیلم چیست؟ به نظر شما Flashpoint فیلم خوبی برای معرفی شخصیت فلش به طرفداران خواهد بود؟


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده