// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

احتمال عرضه‌ اسپاتیفای برای کاربران ایکس باکس وان

با توجه به اسناد به دست‌آمده از سوی یکی از کاربران انجمن ردیت، برنامه اسپاتیفای برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، ظاهرا به زودی شاهد عرضه‌ی برنامه‌ی استریم موسیقی اسپاتیفای روی ایکس باکس وان خواهیم بود. اخیرا یکی از کاربران انجمن ردیت متوجه شده است که میجر نلسون در ایکس‌باکس وان از برنامه‌ی اسپاتیفای استفاده می‌کرده است.

در جریان قراردادی که میان اسپاتیفای و سونی بود، این سرویس استریم موسیقی بیش از دو سال یک شریک انحصاری برای پلی‌استیشن به حساب می‌آمد و شاهد این بودیم که برنامه‌ی اسپاتیفای در میان کنسول‌های بازی تنها از طریق دو کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 در دسترس بود. حال با توجه به این منبع خبری، اسپاتیفای توسط مایکروسافت نیز در حال آزمایش است.

همچنین در ماه ژوئن بود که برنامه‌ی کامپیوتر اسپاتیفای وارد ویندوز استور شد تا کاربران بتوانند از این برنامه روی پی‌سی خود استفاده کنند و برنامه‌ی مورد نظر، دقیقا همان برنامه‌ای است که در سایت رسمی اسپاتیفای قرار داده شده و نوشته شده که این برنامه برای ویندوز استور نیز آپدیت خواهد شد.

متاسفانه تاریخی رسمی برای عرضه‌ی برنامه‌ی استریم موسیقی Spotify روی کنسول مایکروسافت وجود ندارد، اما می‌توان امیدوار بود که به زودی بتوانید موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود را از طریق اسپاتیفای روی ایکس‌باکس وان گوش کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده