// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

گزارش مالی سگا از موفقیت بازی Persona 5 خبر می دهد

با منتشر شدن گزارش مالی سه ماهه‌ی اخیر سال مالی کمپانی سگا، مشخص شده است که بازی Persona 5 و بازی Phantasy Star Online 2 عملکرد خوبی داشته‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا گزارش مالی سه ماهه‌ی اخیر خود (تا پایان ماه ژوئن) را منتشر کرد که در جریان این گزارش مالی، مشخص شده است که بازی Persona 5 و Phantasy Star Online 2 توانسته‌اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و آمار مثبتی را برای سگا ثبت کنند.

در ابتدا کمپانی سگاه اعلام کرده است که بازی پرسونا 5 با در نظر گرفتن فروش ژاپن و سایر مناطق، توانسته است ۱.۸ میلیون نسخه فروش داشته باشد و فروش این بازی به صورت جداگانه محاسبه نشده است. اما در ادامه سگا گفته که این بازی نقش آفرینی در خارج از ژاپن، عملکرد خوبی داشته است. همچنین آمار مربوط به بازی Dawn of War III و بازی Endless Space 2 نیز منتشر نشده است.

یکی دیگر از بازی‌های موفق سگا در این سه ماهه‌ی اخیر، بازی Phantasy Star Online 2 استکه در ماه جولای، به پنج سالگی خود می‌رسد. با گذشت پنج سال از عرضه‌ی این بازی، هنوز شاهد عملکرد قوی از سوی Phantasy Star Online 2 هستیم. نکته‌ی جالب اینجا است که این بازی در غرب عرضه نشده است. سگا در جریان گزارش مالی خود اعلام کرده است که هواداران منتظر محتویات و آپدیت‌های بیشتری برای این بازی باشند. ظاهرا قرار است پشتیبانی بیشتری از اپیزود پنج بازی که اواخر ماه گذشته عرضه شد، صورت بگیرد.

فروش کلی سگا در این سه ماهه ۱۰۷.۲ میلیارد ین بوده است. این در حالی است که سگا در سال گذشته و در همین بازه زمانی، ۷۰.۶ میلیارد ین درآمد داشته است. البته بخشی از این رشد درآمد را باید مدیون پلتفرم Pachinko باشیم که به لطف بازی Hokuto No Ken 7 Resurrection درآمد آن به ۵۴.۹ میلیارد ین رسیده است. در صورتی که در سال گذشته این رقم ۲۱.۲ میلیارد ین بوده است.

متاسفانه در گزارش مالی سگا تاریخ عرضه‌ی بازی‌های پیش روی این کمپانی به صورت دقیق اعلام نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده