// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

ویدیوی جدید Wolfenstein II، مبارزات بلازکوویچ روی ویلچر را به نمایش می گذارد

در جریان ویدیو جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus، شاهد کشته شدن نازی‌ها به دست بلازکوویچ روی ویلچر هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ماشین گیمز، سازنده‌ی بازی Wolfenstein II: The New Colossus، ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است که در جریان آن شاهد کشته شدن زامبی‌ها به دست بلازکوویچ هستیم، آن هم زمانی که وی روی ویلچر قرار دارد. به عبارتی این ویدیو اوایل بازی را به نمایش می‌گذارد.

همگی بی‌جی بلازکوویچ را به عنوان یک قهرمان واقعی می‌شناسیم. شخصی که از جان خود مایه گذاشت تا نازی‌ها را تا آخرین نفر از بین ببرد و در جریان نسخه‌ی The New Order، فکر کردیم وی نیز کشته شده است. اما زمانی که نسخه‌ی The New Colossus معرفی شد و بلازکوویچ را صحیح و سالم دیدیم، شدیدا از زنده ماندن وی خوشحال شدیم.

موردی که در این میان وجود دارد، این است که به دلیل آسیب‌هایی که دیده است، ظاهرا در مراحل ابتدایی، بلازکوویچ را روی ویلچر مشاهده خواهیم کرد و در همین راستا ویدیوی منتشر شده، صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش گذاشته که بلازکوویچ روی ویلچر قرار دارد. همچنین جرک گاستافسون و جنز متیس، تهیه کننده اجرایی و کارگردان خلاق استودیو ماشین گیمز، در مورد خلق صحنه‌های مبارزه‌ای و جذابیت آن‌ها سخن می‌گویند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بازی را در زومجی مشاهده کنید. بازی تیراندازی Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ پنج آبان ماه (۲۷ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده