نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تاریخ اکران فیلم Annihilation با بازی ناتالی پورتمن، اعلام شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم نابودی (Annihilation) با بازی ناتالی پورتمن، را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی پارامونت پیکچرز رسما تاریخ اکران فیلم Annihilation را تایید و اعلام کرده است. این فیلم، جدیدترین فیلم الکس گارلند، کارگردان فیلم Ex Machina (اکس ماکینا) است و اقتباسی از رمانی با همین نام اثر جف واندرمر، خواهد بود. فیلم Annihilation قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. علاوه بر این، فیلم Cloverfield 3 (کلاورفیلد) که با نام ذره خدا (God Particle) نیز شناخته می‌شود، دیگر فیلم کمپانی پارامونت خواهد بود که در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) اکران شود. فیلم Cloverfield 3 پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) ‌به‌روی پرده برود.

فیلم Annihilation داستان یک زیست شناس را روایت می‌کند که همسرش از بین رفته است. این زیست‌شناس به نام همسرش عازم سفری به سمت منطقه یک فاجعه زیست‌محیطی می‌شود، ولی نمی‌داند که چه چیزی در انتظار اوست. تیم سفر او شامل یک انسان‌شناس، یک روانشناس، و یک نقشه‌بردار است. ناتالی پورتمن، جنیفر جیسن لی، اسکار آیزاک، جینا رادریگز، تسا تامپسون، دیوید گیسی و سونویا میزونو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Annihilation نیز بر عهده گارلند بوده است. 

پورتمن نقش زیست شناس را در فیلم Annihilation بر عهده دارد و آیزاک نیز نقش همسر زیست شناس را در این فیلم بازی خواهد کرد. آیزاک پیش از این در فیلم Ex Machina با گارلند همکاری کرده بود. فیلم Annihilation از اولین کتاب از سه گانه واندرمر اقتباس شده است که در آن آژانس Southern Reach در حال انجام تحقیقات در یک منطقه غیر مسکونی و بسیار خطرناک است. آن‌ها ۱۲ گروه زیست شناس را راهی این منطقه که به آن منطقه X می‌گویند، می‌‌کنند، اما تمام این گروه‌ها به طرز مشکوک و بسیار مرموزی کشته یا ناپدید شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده