نویسنده: رضا اکبری
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

ماد گرافیکی جدید، بازی GTA 5 را بسیار زیباتر می‌کند

یک ماد جدید گرافیکی برای بازی جی تی ای 5 عرضه شده است که می‌تواند گرافیک بازی را بسیار زیبا‌تر کند.

بازی Grand Theft Auto V هنوز هم یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها است. البته کم کم سن‌وسال بازی در حال نمایان شدن است، ولی هنوز توانسته ظاهر خوب خود را حفظ کند. هیچ کدام از بازی‌های چهار سال پیش توان رقابت با بازی‌های جدید ساخته‌شده توسط کمپانی‌های قدرتمند و AAA را ندارند. خوشبختانه بازی GTA V یک جامعه مادسازی نیرومند دارد که ماد‌ جدیدی را برای بازسازی و بهبود گرافیک بازی طراحی کرده تا همچنان گرافیک این بازی را در سطح مطلوبش حفظ کند.

gta V

The NaturalVision Remastered نام این ماد است که نسخه بازبینی‌شده‌ی آپدیت گرافیکی سابق بازی است. ماد جدید آب و هوای بازی، نور‌ها، رنگ‌ها و عمق آنها را بسیار زیبا‌تر به نمایش درمی‌آورد. توضیحات ریزد، سازنده ماد، از این قرار است:

هدف از ساخت این ماد، از میان برداشتن خط میان واقعیت و فانتزی بود.

ریزد در صفحه مربوط به ماد‌های GTA 5 اعلام کرد که آنها بیشتر از ۴۰ ساعت برای بررسی اندازه‌ها، فیلم و عکس‌ها صرف کرده‌اند و ساعت‌ها وقت را به بررسی خیابان‌های جنوب کالیفرنیا اختصاص داده‌اند تا بتوانند با جزییات کامل نما‌های شهر را ترسیم کنند. ظاهرا ساخت این ماد حدود ۱۲۰۰ ساعت کار برده است که می‌توانید از طریق این لینک آن را دانلود کنید.

خبر دیگری راجع به بازی جی تی ای 5 اینکه شرکت مادر سازنده این بازی، یعنی کمپانی Take-Two در جلسه اعلام درآمد‌های شرکت اعلام کرده که همچنان این بازی سودآوری بسیار خوبی برای آنها دارد. بازی GTA V یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها است؛ با رقمی حدود ۸۰ میلیون نسخه فروش.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده