نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

واکنش تام هالند به انتقاد کریستن دانست از ریبوت جدید مرد عنکبوتی

تام هالند در مصاحبه جدید خود به انتقاد و صحبت‌های کریستن دانست از ریبوت جدید مرد عنکبوتی واکنش نشان داده است.

سرانجام ماه گذشته، فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) که ششمین فیلم از مجموعه مرد عنکبوتی (Spider-Man) بود، منتشر شد. تام هالند سومین بازیگری است که لباس مرد عنکبوتی را بر تن و نقش پیتر پارکر را بازی می‌کند. علاوه بر اینکه فیلم Spider-Man: Homecoming توانسته است نظر منتقدان را جلب و نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کند، با استقبال گسترده تماشاگران نیز روبه‌رو شده و عملکرد درخشانی را در گیشه داشته است. با این حال، کریستن دانست که نقش مری جین واتسون را در سه‌گانه اول مرد عنکبوتی به کارگردانی سم ریمی بر عهده داشت، واکنش تندی به ریبوت جدید این مجموعه داشته است.

دانست در مصاحبه خود گفت که تنها هدف از ساخت ریبوت جدید مرد عنکبوتی پول بوده است و آن‌ها بهترین فیلم مرد عنکبوتی را ساخته‌اند. او در ادامه گفت که هرگز فیلم Spider-Man: Homecoming را تماشا نخواهد کرد. با این حال، مارول تا به امروز هیچ واکنشی به صحبت‌های دانست نداشته است. حال سرانجام تام هالند به صحبت‌های دانست واکنش نشان داده و با وجود اینکه مشخص است چندان از صحبت‌های او خوشحال نشده است، اما به صحبت‌های دانست احترام گذاشته و اضافه کرده که هدف او از حضور در این فیلم پول نبوده است. هالند گفت:

من به نظر شخصی او احترام می‌گذارم و کسی نیستم که او را قضاوت کنم. من قطعا برای پول در این فیلم بازی نکرده‌ام. منظور من این است که فکر می‌کنم هر کسی بدون در نظر گرفتن حقوق و پولی که دریافت می‌کند، دوست دارد این نقش را بازی کند. همه می‌دانند که بزرگ‌ترین آرزوی من بازی در نقش مرد عنکبوتی در فیلم این شخصیت بوده است و من همیشه این شخصیت را دوست داشتم و اگر او نمی‌خواهد برود و فیلم را ببیند، من اهمیتی نمی‌دهم. من به هیچ وجه او را برای اینکه گفته دوست ندارد فیلم را ببیند سرزنش نمی‌کنم و به نظر شخصی او احترام می‌گذارم.

به نظر می‌رسد که پاسخ هالند به صحبت‌های دانست بسیار دیپلماتیک بوده است. با این حال، عملکرد هالند در فیلم Spider-Man: Homecoming با استقبال طرفداران و منتقدان روبه‌رو شده است. همچنین دانست در به تصویر کشیدن شخصیت مری جین واتسون در سه‌گانه سم ریمی همواره مورد انتقاد طرفداران مرد عنکبوتی بوده است و از آن به عنوان یکی از نکات ضعف این سه‌گانه یاد می‌کنند.

مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، قرار است در فیلم مستقل دیگری از این شخصیت در دنیای سینمایی مارول بازگردد. دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. جان واتس نیز برای کارگردانی این فیلم بازخواهد گشت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده