// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

تریلر جدید بازی NHL 18 حالت Threes را نشان می‌ دهد

کمپانی EA Sports با انتشار تریلری جدید از بازی هاکی NHL 18 حالت نو این بازی یعنی Threes را به تصویر می‌کشد.

یکی از ویژگی‌های جالبی که بخش ورزشی الکترونیک آرتز (EA Sports) در پروژه جدید خود یعنی بازی NHL 18 جای داده است، حالت Threes است. حالت یاد شده قرار است یک بازی سرعتی و آرکیدی را برای طرفداران این بازی هاکی به ارمغان آورد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی سازندگان تریلری از این بازی منتشر کرده‌اند که حالت Threes را به نمایش می‌گذارد و ویژگی‌های جالب آن را نشان می‌دهد.

الکترونیک آرتز در مورد حالت جدید توضیحاتی ارایه کرد که حاکی از یک  بخش «سه در مقابل سه» است که کاربران با تجربه آن می‌توانند از یک بازی سرعتی، پر گل و با تکنیک لذت ببرند. خطا‌های بازی هاکی در این حالت کاهش یافته است طوری که در آن شاهد آفساید و غیره نخواهیم بود اما گفتنی است که خطاها به ضربات پنالتی ختم خواهند شد. در حالت Threes یک بخش تک‌نفره کمپین-مانند نیز گنجانده شده است که قرار است مهارت بازیکنان را به چالش بکشد. بخش یاد شده را می‌توانید در تریلر منتشر شده تماشا کنید.

کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هم‌اکنون این فرصت را دارند که به حالت Threes دست پیدا کنند، چرا که بخشی از این حالت در حال حاضر در فاز آزمایشی این بازی، که در حال برگزاری است، قابل تجربه است. دو حالت دیگر که در فاز آزمایشی این بازی قابل تجربه است مربوط به حالت سنتی آنلاین و حالت EA Sports League می‌شود که به گفته سازندگان نیاز به مهارت زیاد دارد و یک بخش رقابتی است. نسخه بتای عمومی این بازی تا تاریخ ۱۷ مرداد ماه (۸ آگوست) قابل تجربه است.

بازی NHL 18 در تاریخ ۲۴ شهریور ماه (۱۵ سپتامبر) برای PS4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند سه روز زودتر به این بازی دست پیدا کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر هیجانی حالت Threes بازی NHL 18 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده