نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بتسدا از جزییات سیستم شخصی سازی بازی The Evil Within 2 می‌گوید

طبق اعلام بتسدا، در بازی The Evil Within 2 قادر به شخصی‌سازی شخصیت اصلی و سلاح وی خواهید بود. 

کمپانی بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2017 بازی The Evil Within 2 را با انتشار تریلری جذاب معرفی کرد و حال با انتشار پستی در سایت رسمی خود، اطلاعات جدیدی از بازی ارائه کرده است. این اطلاعات در مورد سیستم شخصی‌سازی بازی هستند که طبق اعلام بتسدا، متنوع‌تر و غنی‌تر از قسمت قبل خواهد بود. 

مانند نسخه قبل، شما قادر خواهید بود هم شخصیت سباستین و هم سلاح وی را شخصی‌سازی کنید. با این حال بر خلاف نسخه قبلی بازی، این بار برای ارتقای هریک از این دو نیاز به منابع جداگانه‌ای خواهید داشت. در قسمت اول بازی از Green Gel برای ارتقا شخصیت اصلی و سلاح استفاده می‌شد اما Green Gel در این نسخه تنها برای ارتقای پروتاگونیست بازی کاربرد دارد و برای ارتقای سلاح، نیاز به قطعات اسلحه (Weapon Parts) خواهید داشت. 

بتسدا همچنین اعلام کرده که در The Evil Within 2 قادر خواهید بود شخصیت اصلی را در پنج شاخه سلامتی، مبارزه، مخفی‌کاری، ریکاوری و آمادگی بدنی ارتقا بدهید. شما می‌توانید بسته به سبک بازی خودتان، شخصیت اصلی را در این شاخه‌ها ارتقا بدهید. برای مثال اگر طرفدار مخفی‌کاری هستید، بهتر است سراغ این شاخه و قابلیت‌های سباستین بروید و در صورتی که به مبارزه علاقه دارید، می‌توانید قابلیت‌های وی در این شاخه را ارتقا بدهید. 

همچنین شما می‌توانید در بازی سلاح را ارتقا دهید و برای مثال سرعت شلیک اسلحه را افزایش داده یا ظرفیت گلوله‌های آن را افزایش دهید. علاوه بر این در بازی شاهد یک سیستم ساخت و ساز غنی نیز خواهیم بود که اجازه ساخت سلاح و مهمات را به‌مان می‌دهد. 

بازی The Evil Within 2 در تاریخ ۲۱ مهر (سیزدهم اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید جدید‌ترین تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید. همچنین این بازی از کنسول ایکس باکس وان ایکس نیز پشتیبانی خواهد کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده