نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

دمو آلفای محدود Wild West Online به زودی منتشر خواهد شد

کمپانی 612Games اعلام کرده است که کسانی که اقدام به پیش‌خرید بازی Wild West Online کنند، قادر خواهند بود تا به آلفای محدود این بازی دسترسی داشته باشند.

در جدیدترین اخبار بازی، کاربران پلتفرم پی‌سی که مشتاق تجربه‌ی بازی Wild West Online هستند، به زودی برای اولین بار، این امکان را خواهند داشت تا به آلفای محدود این بازی دسترسی داشته باشند. شرکت بازی سازی 612 Games، در وب‌سایت Wild West Online، پیش‌خرید این بازی همراه با تخفیف و دسترسی پیش از موعد را که زمان آن یک ماه دیگر است، پیشنهاد داده. 

با مبلغ ۴۰ دلار، می‌توانید نسخه‌ی Pioneer این بازی را خریداری کنید که بازی کامل را پس از انتشار، در اختیار شما قرار داده و همچنین این امکان را به شما می‌دهد تا در تاریخ ۲۴ شهریور، به آلفای محدود این بازی و به بتای محدود که در فصل پاییز منتشر خواهد شد، دسترسی داشته باشید. 

قیمت اصلی نسخه‌ی Pioneer شصت دلار است. شما همچنین می‌توانید نسخه‌ی Collector را با قیمت ۶۰ دلار (۹۰ دلار بدون تخفیف) خریداری کنید که تمامی موارد فوق، به همراه دسترسی پیش از موعد به بتا و دسترسی کامل ، پیش از انتشار بازی را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین، نسخه‌ی Collector مزایای بیشتری در درون بازی به همراه دارد. 

کمپانی 612Games اعلام کرده که تخفیف‌های فعلی تنها تا زمان انتشار نسخه‌ی آلفا باقی خواهند ماند، اما بعد از آن هم تخفیف‌های کوچک‌تری روی بسته‌های بازی اعمال خواهد شد. این توسعه دهنده گفته است که تمام کسانی که اکنون اقدام به پیش‌خرید این بازی کنند، قادر به تجربه‌ی این بازی، در مراحل توسعه خواهند بود و خواهند توانست که بازخورد‌های خود را در جهت بهبود بازی برای توسعه دهنگان ارسال نمایند. برای کسانی هم که تمایلی برای حضور در آلفای محدود ندارند، می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار، اقدام به پیش‌خرید نسخه‌ی Townie کنند. خریداران این Townie، به آلفا دسترسی نخواهند داشت، اما این نسخه دسترسی به بتا را فراهم کرده و همچنین نسخه‌ی کامل بازی را در اختیار خریداران می‌گذارد.

Wild West Online

Wild West Online یک بازی جهان‌ باز و اکشن MMO است که شباهت بسیاری به بازی Red Dead Redemption دارد. بر اساس تصمیمات و اقدامات شما در بازی، شخصیت شما تبدیل به یکی از کاراکتر‌های مجری قانون، قانون‌شکن و یا پیشگام در کشف مرز‌های غرب وحشی می‌شود. این بازی شامل ماموریت‌های بازیکن مقابل بازیکن و بازیکن مقابل محیط و همچنین ماموریت‌های اکتشافی، جمع آوری منابع و گنج یابی می‌شود. 

در ابتدا این بازی محدود به کیک‌استارتر و Steam Early Access می‌شد، اما با تامین منابع مالی کافی از سوی سرمایه‌گذاران خصوصی، از این مرحله عبور کرده و مستقیا وارد مرحله‌ی توسعه شد. بازی Wild West Online قرار است در آذرماه امسال برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده