// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بازی Light Fingers با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Numizmatic Games Corporation با انتشار تریلری، بازی رومیزی مانند خود یعنی Light Fingers را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی پیرامون نمایشگاه Nindies Shocase Summer 2017، استودیو  کانادایی نومیزماتیک (Numizmatic) پروژه جدید خود یعنی بازی Light Fingers را برای سوییچ معرفی کرد.

بازی مذکور در سبک استراتژی و نوبتی طراحی شده است که از یک الی چهار کاربر می‌توانند در بازی حضور پیدا کنند و یک بازی رومیزی-مانند را تجربه کنند. هر یک از نقشه‌های این بازی از سیستم Proceduarally Generated بهره می‌برد، به طوری که هر کدام از نقشه‌ها به طور انتخابی پردازش می‌شود و کاربران در آن شاهد محیط‌های تکراری نخواهند بود. همچنین به گفته سازندگان برخی از قسمت‌های بازی به طور بی‌درنگ (گیم‌پلی ریل‌تایم) پیش می‌رود و در آن کاربران می‌توانند به جستجو لوت‌ها (Loot) بروند و آنها را جمع‌آوری کنند. همچنین حالت Tabletop نیز در این بازی جای گرفته است که کاربران می‌توانند به واسطه آن یک تجربه چند نفره واقعی از بازی داشته باشند.

Light Fingers

ضمن اعلام این خبر استودیو Numizmatic Games Corporation تریلری از این بازی منتشر کردند که گیم‌پلی جالب آن را به تصویر می‌کشد. در جریان رویداد یاد شده، دامون بیکر، مدیر ارشد کمپانی ریلیشنز (Relations)، در مورد این بازی گفت که بازی فرصت‌های جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند به واسطه‌ی آن رقیبان خود را گمراه کنند تا از این رو یک روند چالش‌برانگیز را برای یکدیگر به ارمغان آورند. در این راستا توانستیم در تریلر منتشر شده نگاهی به موارد یاد شده بیاندزیم.

روند بازی طوری پیش می‌رود که پس از آغاز شدن راند، یکی از کاربران در محیط بازی حضور پیدا می‌کند و در نقشه بازی خود را پیش می‌برد، در حالی که سه کاربر دیگر کنترلر وسایل دفاعی و کشنده این محیط را در دست می‌گیرند تا بتوانند روند بازی را برای کاربر دیگری دشوار کنند. در انتهای مطلب می‌توانید گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید و همچنین نگاهی به سیستم کارتی آن بیاندازید که در محیط بازی رومیزی یا تخته‌ای به زیبایی طراحی شده است.

استودیو نومیزماتیک گیمز کورپوریشن قرار است بازی Light Fingers را در اوایل سال آینده میلادی در دسترس طرفداران این سبک قرار می‌دهد. سازندگان هنوز اطلاعاتی از پلتفرم‌های دیگر این بازی منتشر نکرده‌اند و هنوز معلوم نیست که این بازی به چه پلتفرم‌هایی راه پیدا خواهد کرد.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده