نویسنده: پیمان مرادی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Food Conga

در بازی موبایل Food Conga، در نقش یک آشپز به دنبال غذاهای فراری بروید و با تحویل دادن آن‌ها به مشتری‌هایتان، انعام دریافت کنید!

قبل از آن که به معرفی بازی اندروید و آیفون Food Conga بپردازیم، لازم است تا واژه Conga را به درستی معنی کنیم. Conga در لغت به معنی نوعی رقص کوبایی است که معمولا به صورت دسته‌جمعی در کارناوال‌های خیابانی اجرا می‌شود. افرادی که در این نوع رقص شرکت می‌کنند معمولا پشت سر یکدیگر قرار می‌گیرند و با تشکیل یک صف به پایکوبی می‌پردازند. در این مقاله می‌خواهیم بازی موبایل Food Conga را معرفی کنیم که موفق شده رقص Conga را با دنیای خوشمزه‌ی آشپزی ترکیب کند و یک بازی سرگرم کننده تحویل‌مان دهد!

بازی Food Conga، یک بازی آرکید است که شما در آن، نقش یک آشپز را ایفا خواهید که باید برای آماده کردن سفارشات مشتری‌هایش، به مصاف خطرات گوناگون برود. داستان بازی از این قرار است که شما پس از دریافت سفارش از یک مشتری، برای تهیه غذا، نه به آشپزخانه، بلکه باید به محیط بیرون رستوران بروید و به جای آشپزی کردن به شکار کردن غذا‌های مختلف بپردازید و پس از آن که سفارش آن مشتری را آماده کردید، سفارش‌های جدید دریافت کنید و به همین ترتیب ادامه دهید. اما همه چیز آن قدر هم ساده نیست، به جز درختان تمام چیزهای دیگری که در محیط بازی می‌بینید، قصد جان شما را کرده‌اند. از جوجه تیغی‌ها عصبانی و ماشین‌های در حال عبور از خیابان گرفته تا خرس‌های زامبی شکلی که به محض دیدنتان شما را با غذایی لذیذ اشتباه می‌گیرند. اما اگر توانستید از تمام این خطرات جان سالم ببرید و سفارش مشتری‌تان را به دستش برسانید، مقداری پول دریافت خواهید کرد که به کمک آن می‌توانید رستوران و غذاهای خود را ارتقا دهید. با جمع‌آوری سکه‌هایی که در گوشه و کنار محیط بازی تعبیه شده‌اند نیز می‌توانید شخصیت‌های مختلف بازی را آزاد کنید تا با بکارگیری آن‌ها به محیط بازی تنوع ببخشید. کنترلر تعبیه شده در بازی بسیار ساده و روان است. هر کجای صفحه نمایش گوشی را که لمس کنید، یک اهرمک (جوی‌استیک) مجازی روی صفحه پدیدار خواهد شد تا با کمک آن بتوانید به گشت و گذار در محیط بازی بپردازید.

بازی موبایل Food Conga موفق شده تا رقص Conga را با دنیای خوشمزه‌ی آشپزی ترکیب کند و یک بازی سرگرم کننده تحویل‌مان دهد!

محیط گرافیکی طراحی شده به لطف شخصیت‌های کارتونی و متنوع بودن رنگ‌های به کار گرفته شده، بسیار چشم نواز و خوش رنگ و لعاب جلوه می‌کند. صداگذاری و موسیقی بازی نیز کاملا با اتمسفر بازی هماهنگ بوده و به خوبی با محیط بازی عجین شده است. در کنار موسیقی و گرافیک بازی، وجود یک گیم پلی خلاقانه و جدید در Food Conga باعث شده تا با یک بازی آرکید با کیفیت طرف باشیم.

اگر به دنبال یک بازی رکوردی جمع و جور و سرگرم‌کننده هستید تا اوقات فراغت‌تان را پر کنید بازی Food Conga می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. وجود یک گیم پلی خلاقانه در کنار طراحی کاراکترهای کارتونی بامزه، می‌تواند بازی Food Conga را به تجربه‌ای لذت بخش روی گوشی‌های موبایل تبدیل کند. شما می‌توانید این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را به صورت رایگان از اپ استور و پلی استور برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS خود دانلود کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

مشاهده ویدیو در سایت آپارات

دانلود بازی Food Conga


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده