// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

قیمت هدست واقعیت ترکیبی Dell مشخص شد

کمپانی Dell قیمت هدست واقعیت ترکیبی خود برای ویندوز را اعلام کرد. هدست Dell Visor در حالت عادی ۳۴۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، کمپانی Dell، قیمت نهایی هدست واقعیت ترکیبی خود را اعلام کرد. هدست واقعیت ترکیبی Dell Visor که برای پلتفرم ویندوز در نظر گرفته شده است، در ماه اکتبر با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. در این میان اگر علاقه‌مند به باندل این هدست هستید باید ۴۴۹.۹۹ دلار هزینه کنید که شامل هدست و دو کنترلر می‌شود.

از آن‌جایی که با یک هدست واقعیت ترکیبی روبه‌رو هستیم، دوربین‌هایی در ساختار هدست استفاده شده که ترکیبی از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. در دموی اولیه‌ای که از این هدست منتشر شده بود، ظاهرا تنها بخش واقعیت مجازی این هدست را نشان داده بودند. با این حال باید تا عرضه هدست واقعیت ترکیبی Dell Visor منتظر بمانیم و هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی در دسترس نیست.

از طرفی قیمت این هدست را مقرون به صرفه اعلام کرده‌اند، ولی در مقایسه با رقیب‌های این صنعت، تقریبا با یک قیمت میانه بازار روبه‌رو هستیم. مایکروسافت و Dell باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا بتوانند در میدان رقابت به خوبی هواداران را به خود جذب کنند. همچنین مورد دیگری که جذب شدن سمت این هدست را سخت می‌کند، واژه واقعیت ترکیبی است؛ زیرا به صورت عادی هیچ ایده‌ای نداریم که با چه نوع هدست‌هایی روبه‌رو هستیم.

هدست واقعیت ترکیبی DELL

هدست واقعیت ترکیبی DELL


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده