نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

سازندگان بازی Fe از دلایل عرضه بازی خود برای نینتندو سوییچ می‌گویند

به تازگی تعدادی از اعضای استودیو سوئدی سازنده بازی Fe توضیحاتی پیرامون دلایل عرضه بازی خود برای کنسول نیتندو سوییچ ارائه کردند.

در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ بود که کمپانی الکترونیک آرتز باری دیگر نمایشی از بازی تحسین‌برانگیز Fe را که قرار است تحت حمایت بخش EA Originals برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نیز کامپیوتر منتشر شود، ارائه کرد و در این بین نیز وعده داد که نسخه نینتندو سوییچ این بازی زودتر از سایر نسخه‌های بازی عرضه خواهد شد.  

کمپانی مستقل سوئدی Zoink Games وظیفه‌ی ساخت و توسعه بازی Fe را برعهده داشته است. اخیراً طی مصاحبه‌ای که وب‌سایت دوال شاکرز (Dualshockers) با مدیران خلاقیت این کمپانی یعنی کلاس لینگلد (Klaus Lyngeled) و آندراس بیجر (Andreas Beijer) انجام داده‌، این دو نفر دلایل خود از حمایت کنسول نینتندو سوییچ را بیان کرده‌اند.

بیجر دلیل این توجه را علاقه بیش از اندازه همکار خود یعنی لینگلد به کنسول نینتندو سوییچ عنوان کرده است. از طرفی لینگلد نیز بیان کرده که با توجه به نرم‌افزار به کار رفته در نینتندو سوییچ، این کنسول گزینه خوبی برای بازی آن‌ها به شمار می‌رود. این مدیر خلاقیت هم‌چنین از علاقه خود به بازی‌کردن در شرایطی که بازیکن احساس راحتی کند، مانند نشسته روی مبل یا روی تخت اشاره کرده و خب چه کنسولی بهتر از نینتندو سوییچ می‌تواند چنین امکانی را برای بازیکن فراهم کند!

از طرف دیگر لینگلد، طرفداران نینتندو را افرادی خلاق و مثبت خواند و وجود چنین طرفدارانی را دلیل دیگری برای ارائه بازی خود روی کنسول نینتندو سوییچ عنوان کرد.

لینگلد در جواب این سوال دوال شاکرز مبنی بر این‌که آیا نگران نیستید که عملکرد بازی شما، تعیین کننده ادامه حمایت کمپانی الکترونیک آرتز از کنسول نینتندو سوییچ در آینده خواهد بود، جواب داد:

درواقع من هیچ‌وقت به این موضوع فکر نکرده بودم. اما فکر می‌کنم حق با شما باشد! اوه، خدای من! فکر کنم بهتر است این کار را نکنیم! اما فکر می‌کنم این بازی خوب پیش رود.

لینگلد در آخر افزود که از دید او در مقام یک سازنده بازی، چیزی که بیش‌ترین فشار را بر بازی‌ساز تحمیل می‌کند، ساختن یک بازی خوب و اطمینان از عملکرد درست بازی است؛ و طبق عقیده او Fe قرار است که یک بازی موفق باشد!


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده