نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲

بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس [بروزرسانی: تغییر اسامی بازی‌ها]

سونی دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه سپتامبر 2017 را اعلام کرد که شامل بازی‌هایی چون inFamous: Second Son می‌شوند. 

بروزرسانی: سونی پس از انتشار خبر مربوط به بازی‌های رایگان ماه سپتامبر، اعلام کرد که اشتباهی رخ داده و اسامی بازی‌ها را تغییر داد. البته دو بازی اصلی پلی‌استیشن 4 بدون تغییر مانده‌اند اما بازی‌هایی پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا عوض شده‌اند که ما هم به همین دلیل متن خبر را ویرایش کرده و اسامی را اصلاح کردیم.

در فاصله یک روز مانده به پایان ماه آگوست، کمپانی سونی اسامی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ را اعلام کرده است. سونی به رسم ماه‌های گذشته، برای این ماه هم بازی‌های مطرحی را در نظر گرفته است. به طور دقیق‌تر، کاربران پلی استیشن 4 در این ماه به بازی‌هایی چون inFamous: Second Son و Strike Vector Ex دسترسی خواهند داشت. البته کنسول نسل هشتمی سونی، دو بازی We Are Doomed و Hatoful Boyfriend را هم دریافت خواهد کرد که این بازی‌ها با پلی استیشن ویتا مشترک هستند. 

در نهایت کاربران کنسول پلی استیشن 3 نیز در ماه سپتامبر می‌توانند بازی‌های Truck Racer و Handball 2016 را به صورت رایگان دریافت کرده و بازی کنند. 

البته سونی صرفا به این بازی‌ها بسنده نکرده و بازی RIGS Mechanized Combat League را هم برای دارندگان پلی‌استیشن VR در نظر گرفته است و دارندگان این هدست می‌توانند بازی مذکور را به صورت رایگان از ۱۴ شهریور تا ۱۵ مهر تجربه کنند. بازی بعدی که برای کاربران پلی‌استیشن پلاس در نظر گرفته شده، بازی Dead by Daylight است که کاربران این سرویس می‌توانند از ۲۴ شهریور تا ۲۷ شهریور آن را به صورت رایگان بازی کنند. 

در پایان می‌توانید بازی‌های رایگان این ماه را در قالب لیست هم مشاهده کنید:

پلی‌استیشن 4:

  • inFamous: Second Son
  • Strike Vector Ex
  • We Are Doomed (مشترک با پلی‌استیشن ویتا)
  • Hatoful Boyfriend (مشترک با پلی‌استیشن ویتا)

پلی‌استیشن 3:

  • Handball 2016
  • Truck Racer

پلی‌استیشن ویتا: 

  • We Are Doomed (مشترک با پلی‌استیشن 4)
  • Hatoful Boyfriend (مشترک با پلی‌استیشن 4)


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده