نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر زمان عرضه بازی Resident Evil: Revelations ‌منتشر شد

کمپانی کپکام همزمان با عرضه جهانی بازی Resident Evil: Revelations برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، تریلری جدید از این بازی را نیز منتشر کرده است.

بازی Resident Evil: Revelations اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی و به طور انحصاری برای کنسول دستی نینتندو 3DS منتشر شد. حالا طبق آخرین اخبار بازی، بالاخره کمپانی کپکام نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی را طبق وعده پیشین خود در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) منتشر کرد.

Resident Evil: Revelations

بازی Resident Evil: Revelations درواقع نسخه‌ای فرعی بر مجموعه بازی‌های Resident Evil محسوب می‌شود که وقایع آن جایی میان قسمت چهارم و قسمت پنجم این مجموعه جریان دارد. در این بازی شاهد حضور دو شخصیت از محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه‌ بازی‌های رزیدنت یعنی جیل ولنتاین و کریس ردفیلد هستیم. همان‌طور که پیش از این نیز گفتیم، این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۲ میلادی و به طور انحصاری برای کنسول دستی نینتندو 3DS ‌منتشر شد. پس از آن و با فاصله یک سال از تاریخ انتشار این بازی، کمپانی کپمکام نسخه ریمستر اچ دی Resident Evil: Revelations را نیز در سال ۲۰۱۳ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، Wii U، ایکس‌باکس 360 و نیز کامپیوتر های ویندوزی ارائه کرد. اوایل سال جاری میلادی بود که بالاخره کمپانی کپکام خبر انتشار نسخه کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی را با قیمت ۲۰ دلار اعلام کرد و درنهایت نیز همان‌طور که شاهد بودیم این بازی روز گذشته در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

علاوه بر این، چندی پیش نیز کمپانی کپکام اعلام کرده بود که نسخه نینتندو سوییچ بازی Resident Evil: Revelations نیز قرار است در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود. هرچند تا این لحظه و پس از انتشار نسخه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی، هنوز خبری از نسخه نینتندو سوییچ نشده است. کمپانی کپکام نیز اطلاعات بیش‌تری از نسخه سوییچ این بازی منتشر نکرده، هرچند می‌توان حدس زد از آن‌جایی که نسخه نینتندو سوییچ این بازی شامل بازی Resident Evil: Revelations 2 نیز می‌شود، در نتیجه باید انتظار قیمت بالاتری نسبت به نسخه پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی داشته باشیم.

شما می‌توانید این ویدیو جذاب و هیجان‌انگیز را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده