نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

در فصل دوم سریال Luke Cage، شخصیت Misty Knight حضور خواهد داشت

حضور دوباره شخصیت Misty Knight در فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) شبکه نتفلیکس تأیید شد.

پیش از این حضور مایک کولتر که نقش شخصیت ضد گلوله‌ای به نام لوک کیج را در فصل اول سریال Luke Cage بر عهده داشت، برای تکرار نقش خود در فصل دوم این سریال شبکه نت فلیکس تأیید شده بود. اخیرا سایت اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) تصویر جدیدی را از این سریال ابرقهرمانی، اکشن و نئو وسترن شبکه نت‌فلیکس منتشر ساخت که علاوه بر نشان دادن شخصیت لوک کیج، از بازگشت کارآگاه معروف اداره پلیس نیویورک سیتی، یعنی شخصیت میستی نایت (Misty Knight) خبر داد؛ نقشی که بازیگر آن سیمون میسیک است. در این عکس منتشر شده، بازوی مکانیکی این شخصیت هم مشخص است.    

طرفداران دنیای مارول شخصیت میستی نایت را با بازوی معروف مکانیکی وی می‌شناسند. در دنیای کتاب‌های کمیک، این بازوی مکانیکی توسط شرکت استارک ساخته شده است و قدرتی ابرانسانی برای میستی نایت به ارمغان می‌آورد. علاوه بر قدرت بسیار زیاد، این بازوی مکانیکی توانایی شلیک انواع موشک‌های آتشین را نیز دارا است. قدرت این بازو به اندازه‌ای است که می‌تواند دیگر قهرمانان دنیای مارول را از پای درآورد و به بند بکشد.

Misty-Knight

در انتهای سریال The Defenders (دیفندرز)، میستی نایت در نبردی سهمگین با شخصیت باکوتو (رهبر سازمانی شیطانی) دست راست خود را از دست می‌دهد. پس از این واقعه وی چیزی به خاطر نمی‌آورد و در بیمارستان دنی رند (همان شخصیت آیرون فیست) به هوش می‌آید. شخصیت آیرون فیست به وی پیشنهاد قرار دادن بازویی مکانیکی به‌جای بازوی از دست‌رفته‌اش را می‌دهد. اینکه در نسخه دنیای سینمایی مارول از این شخصیت، شاهد قدرت‌های ابرانسانی این بازوی مکانیکی خواهیم بود هنوز مشخص نیست و تا پخش این سریال باید منتظر بمانیم.     

پیش از این نیز شخصیت‌های شرور سریال Luke Cage معرفی شده بودند. بوشمستر رئیس یک گروه جنایتکار بسیار قدرتمند است و در کنار وی، شخصیت نایت‌شید که دانشمندی باهوش و زیرک است معرفی می‌شود. نایت‌شید سرمی را اختراع می‌کند که از طریق آن می‌تواند انسان‌ها را به گرگ‌نما تبدیل کند.

گفتنی است پخش سریال The Defenders از ۱۸ آگوست (۲۷ مردادماه) آغاز شده است. همچنین دیگر سریال شبکه نت‌فلیکس، یعنی The Punisher (پانیشر) از ماه نوامبر به روی آنتن خواهد رفت. فصل دوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و نیز فصل سوم سریال Daredevil (دِردِویل) هم در دستور کار این شبکه قرار دارد.

در فصل اول سریال Luke Cage، مایک کولتر نقش اصلی را بر عهده داشت. وی اولین بار در سریال جسیکا جونز در نقش لوک کیج معرفی شد. علاوه بر مایک کولتر، در فصل اول سریال Luke Cage بازیگرانی همچون ماهرشالا علی، الفره وودارد، سیمون میسیک، تئو روسی و فرانک ویلی نیز حضور داشتند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده