// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

ایسر جدیدترین کیس گیمینگ خود با پشتیبانی از رزولوشن 8K را معرفی کرد

کیس جدید کمپانی Acer دارای ۱۸ هسته پردازنده و چهار گرافیک برای پردازش بدون نقص برنامه‌های واقعیت مجازی و رزولوشن 8K است.

این روزها کمپانی‌های سخت‌افزار جهان در جریان دو رویداد IFA و Pax در حال رونمایی از جدیدترین ساخته‌های خود هستند. طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، اخیرا کمپانی ایسر سخت‌افزار جدید گیمینگ خود را معرفی کرده که از قدرت بسیار بالایی نیز برخوردار است. کیس Acer Predator Orion 9000 با هدف پردازش بی‌نقص برنامه‌های واقعیت مجازی و اجرای بازی‌ها با رزولوشن 8K در بهترین نرخ فریم، ساخته شده است. این کیس دارای حداکثر چهار کارت گرافیک و ۱۸ هسته پردازنده است.

کمپانی Acer در ساخت بدنه‌ی Predator Orion 9000 از فیبر کربنی استفاده کرده تا وزن آن را کاهش دهد و در داخل، شاهد پنل‌های کمی هستیم که به نحوی تعبیه شده‌اند که اجازه‌ی ارتقا (در صورت نیاز) را به کاربر می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های این کیس می‌توان به سیستم خنک‌کننده‌ی آن اشاره کرد که از سیستم خنک کننده مایع استفاده می‌کند. همچنین کارت‌های گرافیک این کیس دارای فن‌های مخصوصی هستند که گرما را از پشت کارت به بیرون انتقال می‌دهند. البته این تمام بخش خنک‌کننده‌ی این کیس جذاب نیست، بلکه در Predator Orion 9000 پنج فن ۱۲۰ میلیمتری تعبیه شده که باقی‌مانده گرمای داخل کیس را به بیرون انتقال می‌دهد.

کیس گیمینگ Acer مدل Predator Orion 9000

The Predator Orion 9000

حال به سراغ سخت‌افزار این غول کمپانی Acer می‌رویم. کیس آماده Predator Orion 9000 دارای پردازنده Intel Core i9 Extreme Edition با ۱۸ هسته و ۳۶ رشته است. در بخش گرافیک نیز این کیس می‌تواند از چهار عدد گرافیک AMD Radeon RX Vega یا دو عدد گرافیک Nvidia GeForce GTX 1080Ti به صورت SLI استفاده کند. همچنین یک دکمه برای این کیس تعبیه شده که با فشردن آن قطعات مورد نظر در حالت اورکلاک قرار می‌گیرند. در آخر مشخص شده که این دسکتاپ در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود.

جدای از این مدل، کمپانی Acer یک مانیتور گیمینگ با نام Predator X35 را معرفی کرد. این مانیتور از تکنولوژی‌های Nvidia G-sync و Acer HDR Ultra پشتیبانی خواهد کرد و دارای صفحه‌نمایشی با نسبت ۲۱ به ۹ است. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور گیمینگ می‌توان به زمان پاسخ‌دهی چهار میلی ثانیه‌ای و رزولوشن WQHD اشاره کرد. در آخر مشخص شد که این مانیتور در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ روانه بازار خواهد شد و متاسفانه قیمت آن مشخص نشده است.

کامپیوتر All-in-One مدل Acer Aspire S24

Acer Aspire S24

در کنار تمامی این معرفی‌ها، می‌توان به معرفی هدست Predator Galea 500 با صدای سه‌بعدی و ماوس گیمینگ Predator Cestus 500 نیز اشاره کرد. هدست گیمینگ Gelea 500 در ماه نوامبر و با قیمت ۳۰۰ دلار (۳۰۰ یورو) در آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد. همچنین ماوس گیمینگ Predator Cestus 500 نیز در ماه نوامبر با قیمت ۸۰ دلار (۹۰ یورو) در آمریکا و اروپا عرضه می‌شود. در این میان اگر به دنبال تاریخ عرضه و قیمت سری‌های دسکتاپ The Predator G9 هستید، باید تا ماه نوامبر منتظر بمانید. The Predator G9 با قیمت ۲۰۰۰ دلار در ماه دسامبر برای کاربران آمریکایی و قیمت ۲۰۰۰ یورو در ماه نوامبر برای کاربران اروپایی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در آخر Acer از کامپیوتر All-in-One خود با نام Acer Aspire S24 و لپتاپ‌های گیمینگ خود پرده برداشت. کامپیوتر ذکر شده تنها ۰.۲۳ اینچ ضخامت دارد و در مورد لپتاپ‌های گیمینگ Acer Switch 7 Black Edition هم بگوییم که از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل در ساختار آن‌ها استفاده شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده