// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Obduction منتشر شد

استودیو Cyan با انتشار تریلری بازی Obduction، الهام گرفته از بازی کلاسیک Myst، را برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR منتشر کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایان (Cyan) که آن را با توسعه‌ بازی‌های ماجراجویی کلاسیک همچون بازی Myst و بازی Riven می‌شناسیم، اعلام کرد که جدیدترین پروژه خود یعنی بازی Obduction را برای پلی‌استیشن 4 با پشتیبانی از پلی‌استیشن VR منتشر کرد. گفتنی است که بازی مذکور به نوعی دنباله معنوی بازی Myst، که در سال ۱۹۹۳ میلادی به دست سایان توسعه یافته است، به شمار می‌رود.

بازی مذکور ۲۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کنند، یک آواتار مخصوص پلی‌استیشن 4 را از آن خود خواهند کرد. اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که بازی Obduction کاربران را در چشم‌انداز مرموز و فرازمینی رها می‌کند تا به جستجو و کاوش بپردازند. اوایل بازی شما با استفاده از آیتمی سرگردان در این مکان به کاوش خود ادامه می‌دهید تا بعد‌ها بتوانید از رمز‌وراز این مکان سر در بیاوردید.

رند میلر، مدیرعامل استودیو سایان، پس از عرضه این بازی روی کنسول‌ها یعنی اولین پروژه کنسولی استودیو سایان پس از دو دهه، گفت:

تقریبا دو دهه از زمانی که اثری را روی کنسول عرضه می‌کنیم‌، می‌گذرد و بسیار خوشنود هستیم که به کنسول پلی‌استیشن باز می‌گردیم. ما اواخر سخت در حال کار روی این پروژه بودیم تا بتوانیم یک اثر قوی را برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR به ارمغان آوریم و از همه مهم‌تر اینکه بسیار هیجان زده‌ هستیم که این بازی را به دست طرفداران پلی‌استیشن می‌رسانیم.

در پایین می‌توانید تریلر روزانتشار بازی Obduction را تماشا و دانلود کنید. ویدیو منتشر شده محیط‌های زیبای این بازی را نمایش می‌دهد که کاربران در حین بازی با آنها روبرو خواهند شد. بازی Obduction هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن VR،   پی سی و مک  با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت در دسترس است و به‌زودی پشتیبانی از هدست HTC Vive نیز به آن اضافه می‌شود.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده