نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

گزارش زومجی از مراسم انویدیا و MSI با محوریت بازی Destiny 2

انویدیا با همکاری MSI، چند روز پیش،‌ نشستی را با محوریت نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 در شهر دبی برگزار کرد. با زومجی و گزارش این نشست، همراه باشید.

یکی از بازی‌های بسیار مورد انتظار امسال، بازی Destiny 2 است که توسط استودیو بانجی ساخته شده است و اکتیویژن وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. یکی از نکات مهم نسخه دوم بازی Destiny، این است که برای اولین بار،‌ قرار است که Destiny 2 برای کامپیوتر نیز عرضه شود. نسخه کنسولی بازی، کمتر از یک هفته دیگر در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت اما نسخه پی‌سی Destiny 2، قرار است که در تاریخ ۲ آبان عرضه شود.

شرکت انویدیا، با همکاری MSI، برای نشان دادن قابلیت‌های نسخه پی‌سی بازی که با رزولوشن 4K واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، نشستی را در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار کرد. این نشست که با حضور یوتیوبرهای مطرح خاورمیانه و رسانه‌های مختلف برگزار شد، شرکت‌کنندگان توانستند ضمن تجربه بتای بازی Destiny 2 روی پی‌سی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، شانس خود را برای برنده شدن تعدادی کارت گرافیک انویدیا سری 10، امتحان کنند.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب

در ابتدای این مراسم، ویدیویی از بازی Destiny 2 پخش شد و پس از پخش یک مصاحبه از یکی از اعضای استودیو بانجی که در نمایشگاه E3 انجام شده بود، یکی از مسئولان انویدیا، در رابطه با کارت‌های گرافیک پاسکال این شرکت توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت که نسخه پی‌سی بازی Destiny 2، از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند و افزود که کارت گرافیک GTX 1080Ti، توانایی ارائه یک تجربه 4K فوق‌العاده را از بازی ارائه می‌کند. با این حال شما می‌توانید با یک کارت GTX 1050، تجربه قابل قبولی را از بازی داشته باشید اما یک کارت GTX 660، حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی است.

Laptops MSI Nvidia Event

 در ادامه این مراسم، مسئولینی از شرکت‌های MSI و هایپرایکس نیز به روی صحنه آمدند و در رابطه با تاریخچه خود و نحوه همکاری با انویدیا اطلاعاتی ارائه کردند. پس از مراسم اولیه، یکی از مسئولین اکتیویژن خاورمیانه، اعلام کرد که نوبت به تجربه نسخه بتای بازی Destiny 2 رسیده است. ۴ کامپیوتر  رومیزی به همراه چهار لپ‌تاپ از برند MSI، روی استیج قرار گرفته بود که علاقمندان می‌توانستند برای تجربه بازی، پشت این دستگاه‌ها بنشینند. کامپیوترهای رومیزی مراسم نیز، همگی توسط MSI تامین شده بودند. جایزه‌هایی که برای برندگان این مراسم در نظر گرفته شده بود، یک کارت گرافیک 1080Ti، یک کارت گرافیک 1080 و یک کارت گرافیک 1070 بود که به افرادی تعلق می‌گرفت که در کمترین زمان ممکن، بیشترین کیل را از آن خود می‌کردند.

نکته بسیار جالب در رابطه با کامپیوترهای رومیزی قرار گرفته در مراسم،‌ این بود که همگی دارای کارت گرافیک 1080 یا 1080Ti بودند و مادربوردهای مختلفی از برند MSI مانند مدل‌های SLI Plus، Gaming M7، Krait و Tomahawk در آنها قرار گرفته بود و همگی از پس اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بدون هیچگونه مشکلی بر می‌آمدند. البته تمام مراسم، به تجربه بازی Destiny 2 خلاصه نمی‌شد. در بخش دیگری از سالن مراسم، MSI، تعدادی از کامپیوترهای مخصوص گیمینگ خود را قرار داده بود و حتی تعدادی کیس ماد شده نیز در این مراسم قرار داشتند. یکی از کیس‌های ماد شده جالبی که در این ایونت قرار داشت، کیسی از ایران بود که توانسته بود برنده جوایز مختلفی نیز در سطح بین‌المللی بشود.

Modded Case II

مراسم انویدیا و MSI، پس از تجربه بازی Destiny 2 توسط شرکت‌کنندگان، به پایان رسید. نکته‌ای که در این مراسم بیشتر از همه جلب توجه می‌کرد، این بود که اکتیویژن و بانجی، تمرکز بسیار زیادی را روی نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 گذاشته‌اند و می‌شود انتظار داشت نسخه پی‌سی بازی، بتواند از لحاظ عملکرد، فوق‌العاده ظاهر شود. همکاری انویدیا با استودیو سازنده بازی نیز، باعث می‌شود که در همان روز عرضه، درایورهای کارت‌های گرافیک انویدیا برای Destiny 2 بهینه شوند و همچنین همکاری انویدیا با MSI نیز باعث می‌شود تا سخت‌افزار MSI، پشتیبانی بسیار خوبی را از بازی داشته باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده