// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

گزارش مالی کمپانی Take-Two Interactive منتشر شد

کمپانی تیک-تو اینتر‌اکتیو گزارش مالی خود در سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۸ را منتشر کرد.

کمپانی تیک-تو اینتر‌اکتیو به‌ واسطه در اختیار داشتن کمپانی‌‌ها و استودیو‌های با‌سابقه و مشهوری از جمله توکی گیمز، فیرکسیس گیمز و راک استار گیمز و انتشار برخی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ شامل سری BioShock، بازی‌های Borderlands، سری Civilization، مجموعه Grand Theft Auto و بازی‌های NBA 2K توانسته است پس از کمپانی‌های اکتیویژن بلیزارد و الکترونیک آرتز لقب سومین کمپانی بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی در آمریکا و اروپا را به خود اختصاص دهد. حال طبق جدید‌ترین گزارش فروش، این کمپانی گزارش مالی سه‌ماهه اول سال مالی ۲۰۱۸، منتهی به تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ (۹ تیر) را منتشر کرده است.

طبق گزارش کمپانی Take-Two، در‌آمد خالص این کمپانی مبلغ ۴۱۸.۲ میلیون دلار بوده است که این رقم نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد افزایش داشته است. کمپانی مذکور از بازی GTA V، بازی NBA 2K17، بازی Civilization VI، بازی WWE 2K17، بازی WWE SuperCard و بازی Mafia III به عنوان بازی‌هایی که بیشترین تاثیر را در افزایش در‌آمد داشته‌اند، نام برده است. 

استراوس زِلنیک، مدیر‌عامل کمپانی تیک-تو اینتر‌اکتیو، «عملکرد فوق‌العاده» بازی Grand Theft Auto V را که با گذشت چهار سال از عرضه همچنان در لیست پر‌فروش‌ترین بازی‌های مناطق مختلف حضور دارد، ستایش کرده و اعلام کرده است این کمپانی همچنان به پشتیبانی از بازی ادامه می‌دهد و انتظار دارد همچنان مورد استقبال بازیکنان قرار بگیرد.

در‌آمد خالص فروش دیجیتالی کمپانی تیک-تو اینتر‌اکتیو در فصل اول سال مالی ۲۰۱۸ با رشد ۵۶ درصدی نسبت به سال گذشته به مبلغ ۲۶۸.۲ میلیون دلار رسیده است. در‌آمد حاصل از پرداختی‌های مستمر مشتریان که مواردی از جمله بسته‌های الحاقی، ارز‌های مجازی و خرید‌های درون برنامه‌ای را شامل می‌شود، ۷۲ درصد رشد را تجربه کرده‌ و ۴۱ درصد از مجموع در‌آمد خالص کمپانی تیک-تو اینتر‌اکتیو را به خود اختصاص داده است.

کمپانی تیک-تو اینتر‌اکتیو مبلغ پیش‌بینی‌شده برای در‌آمد خالص این کمپانی در کل سال مالی ۲۰۱۸ منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ فروردین ۹۷) را افرایش داده است. انتظار می‌رود که بازی Red Dead Redemption 2 در فصل بهار سال ۲۰۱۸ عرضه شود که نتیجه این امر محاسبه در‌آمد بازی مذکور در سال مالی ۲۰۱۹ و عدم انتشار آن تا پیش از ۱ آوریل ۲۰۱۸ (۱۲ فروردین ۱۳۹۷) است. همچنین استراوس زلنیک اعلام کرده است که «در سال مالی ۲۰۱۹ (بازه زمانی ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۸) بازی جدیدی از یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های کمپانی 2K Games منتشر خواهد شد». طبق شایعات منتشر شده این بازی متعلق به سری Borderlands خواهد بود.

کمپانی تیک-تو اینتر‌اکتیو قصد دارد در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) بازی NBA 2K18 را روی کنسول‌های نسل هشتم و هفتم، جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه کند. کنفرانس مالی این کمپانی با سرمایه‌گذاران و تحلیلگران دیروز بر‌گزار شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده