نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز اول مرحله گروهی

همزمان با شروع روز دوم از مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2، ویدیوی زیبایی از بهترین حرکات روز نخست مرحله‌ی گروهی را برای شما آماده کرده‌ایم.

بازی‌های روز دوم مرحله‌ی گروهی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 از ساعت ۲۱:۰۰ امشب آغاز شد و بر این اساس تصمیم گرفتیم تا بهترین حرکات روز نخست مرحله‌ی گروهی را در قالب یک ویدیو در اختیارتان قرار دهیم. با زومجی همراه باشید.

روز گذشته مرحله‌ی گروهی از مسابقات The International 7 کار خود را با چهل دیدار از هر دو گروه آغاز کرد و در این روز دیدار‌های آرام و بدون حاشیه همراه با نتایج پیش‌بینی شده‌ای را شاهد بودیم. در روز نخست، تیم LGD Gaming از گروه اول و تیم LGD.Forever Young از گروه دوم با نمایش زیبای خود در صدر جدول گروه‌های خود قرار گرفتند و دو تیم Fnatic و Cloud 9 نیز در تمام بازی‌های خود شکست خوردند و جایگاه آخر گروه‌های خود را به نام خود ثبت کردند. نتایج روز نخست مسابقات را می‌توانید از اینجا و بهترین حرکات این روز را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

در روز نخست از مرحله‌ی گروهی تعداد ۹۳ هیرو پیک شد و هیروی Faceless Void با حضور در ۱۹ بازی آمار بیشترین هیروی پیک‌شده و هیروی Night Stalker با ۲۳ بن در بازی‌های روز گذشته آمار بیشترین بن را در میان هیرو‌ها دارد. دو هیروی Batrider و Earthshaker پس از Faceless Void در جایگاه‌های دوم و سوم بیشترین هیروهای پیک‌شده و دو هیرو‌ی Puck و Nyx Assassin با بن شدن در ۲۱ و ۲۰ بازی روز گذشته پس از Night Stalker در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

ِDota 2

از دیگر اخبار مربوط به مسابقات The International 7 می‌توان به پیوستن Resolut1on به تیم Team Empire اشاره کرد و این امر به خاطر مشکل ویزای Chappie، بازیکن قبلی این تیم و به دنبال آن عدم حضور این بازیکن در این مسابقات، اتفاق افتاده است و بر این اساس پلیر کارت Resolut1on نیز جایگزین پلیر کارت Chappie در بخش مربوطه شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده