نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

بازار پی سی برای کمپانی Take-Two بسیار پر اهمیت است

تیک-تو، شرکت مادر سازنده بازی‌هایی مانند GTA و Red Dead Redemption، همچنان درباره عرضه دنباله Red Dead Redemption برای پی‌سی صحبتی نمی‌کند.

برای کمپانی Take-Two، شرکت مادر سازنده بازی‌های GTA و Red Dead Redemption، پلتفرم پی سی یکی از مهم‌ترین‌ها است؛ اما هنوز زود است که اعلام کنیم بازی Red Dead Redemption 2 برای پی‌سی عرضه خواهد شد. در صحبت‌هایی که امروز مدیران این شرکت درباره درآمدهای مربوطه داشتند، به طور کلی راجع به رایانه‌های شخصی هم صحبت شد که کارل اسلاتف، رئیس شرکت، گفت:

بعضی بازی‌ها فروش بهتری روی پی‌سی دارند؛ در حالی که برخی دیگر این‌طور نیستند. در کل بازار رایانه‌های شخصی بسیار بازار بزرگی است و پتانسیل بسیار بالایی دارد.

این واقعا به بازی بستگی دارد. بعضی از بازیها مناسب بازار پی‌سی هستند؛ برای مثال، آثاری مانند بازی Civilization و بازی XCOM. هرچند بازیهایی هم هستند که برای پی‌سی مناسب نیستند، ولی خبر خوب این است که بازار پی‌سی برای ما لحظه‌شماری میکند؛ بازاری بزرگ، عالی و البته اصلی.

برخی از مشتریان ما کاملا وقتشان پر است. اهمیت این بازار از آنجا است که حتی می‌تواند باعث شود مشتریان مشغله‌های خود را کنار بگذارند. پس از نظر شرکت ما بازار پی‌سی بسیار پر اهمیت، بسیار هیجان‌انگیز و جایی است که ما روی آن تمرکز می‌کنیم.

در مورد این سوال که آیا بازی Red Dead Redemption 2 برای پی‌سی عرضه خواهد شد یا خیر، استراوس زلنیک، مدیر عامل تیک-تو، پاسخ داد:

در این مورد شما باید منتظر اعلام خود راک استار گیمز باشید. هرگونه بروزرسانی درباره هرکدام از بازی‌های ما، توسط خودمان اعلام خواهد شد.

 آخرین بازی بزرگ راک‌استار بازی GTA V است که ابتدا روی کنسول‌ها عرضه شد و بعد از آن برای کامپیوتر. اولین نسخه از سری Red Dead Redemption هم هرگز برای رایانه‌های شخصی منتشر نشد و راک‌استار از هیچ‌گونه احتمالی درباره انتشار دنباله آن هم برای پی‌سی صحبت نکرده است. با وجود در نظر گرفتن هرگونه احتمالی، یک بازی مشابه Red Dead Redemption که سبک وسترن دارد و بازی Wild West Online نامیده شده، امسال برای پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده