نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰

دو بازی فرعی از مجموعه Persona معرفی شد

کمپانی Atlus دو بازی فرعی برای Persona 3 و Persona 5 از مجموعه بازی‌های Persona با محوریت رقص و حرکات ریتمیک معرفی کرد.

کمپانی ژاپنی Atlus به تازگی دو بازی جدید به نام‌های Persona 3: Dancing Moon Night و Persona 5: Dancing Star Night برای عرضه به روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا معرفی کرده است. اتلوس (Atlus) در ساخت این دو بازی جدید از قطعات موسیقی به کار رفته در مجموعه Persona‌ استفاده کرده است.

همان‌طور که عناوین این دو بازی نشان می‌دهد، هرکدام از این بازی‌ها به یکی از نسخه‌های اصلی مجموعه بازی‌های Persona تعلق دارد و بازیکنان حین تجریه این بازی‌های جدید می‌توانند بیش‌تر قطعات موسیقی به کار رفته در این مجموعه را در قالب گیم‌پلی‌ای مشابه تمامی بازی‌های ریتمیک، تجربه کنند.

Persona 4 spin off

تصویری از بازی Persona 4: Dancing All Night

این دو بازی جدید نیز روندی مشابه بازی Persona 4: Dancing All Night خواهند داشت؛ Persona 4: Dancing All Night که بازی فرعی قسمت چهارم این مجموعه محسوب می‌شد و برای پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود، داستانی جدید را، البته با جزئیات کمتر و درست بعد از اتمام وقایع بازی اصلی پی‌گیری می‌کرد. هرچند کمپانی Atlus اطلاعات بیش‌تری از داستان این دو بازی منتشر نکرده است، اما آن‌طور که از تریلرهای منتشر شده برمی‌آید، گویا قرار است در این دو بازی جدید شاهد بازگشت برخی از کاراکترهای اصلی نیز باشیم.

کمپانی Atlus این دو بازی جدید خود را در جریان رویداد Persona Super Live P-Sound Bomb!!!! 2017 معرفی کرد. همچنین این کمپانی ژاپنی در جریان همین رویداد بازی Persona Q2 را نیز برای نیتندو 3DS معرفی کرد.

دو بازی Persona 3: Dancing Moon Night و Persona 5: Dancing Star Night بهار سال ۲۰۱۸ میلادی برای ‌دو کنسول PS4 و پلی‌استیشن ویتا در ژاپن منتشر خواهند شد.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده