نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

احتمال حضور شخصیت‌های بازی Persona 5 در بازی جدید Persona Q2

کمپانی Atlus بازی جدیدی از مجموعه بازی‌های Persona را برای نینتندو 3DS معرفی کرد. در این بازی جدید که Persona Q2‌ نام دارد، ردپای شخصیت‌های Persona 5 نیز به چشم می‌خورد. 

بازی جدید کمپانی Atlus یعنی Persona Q2 ادامه وقایع نسخه ۲۰۱۴ این بازی یعنی Persona Q: Shadow of the Labyrinth را روایت می‌کند. هرچند تا این لحظه کمپانی سازنده اطلاعات بیش‌تری از بازی جدید خود که قرار است برای نینتندو 3DS عرضه شود، منتشر نکرده است.

غیر از نام بازی، تنها سرنخ دیگری که در حال حاضر از Persona Q2 در دسترس است، وب‌سایت ژاپنی تازه تاسیس این بازی است که در حال حاضر اطلاعات خاصی روی آن منتشر نشده است. شاید تنها نکته قابل توجه این وب‌سایت، لوگوی Phantom Thieves از نسخه Persona 5 باشد که در وسط صفحه به چشم می‌خورد؛ این موضوع به احتمال زیاد خبر از حضور کاراکترهای بازی Persona 5 در این بازی جدید دارد.

Persona 5

تصویری از بازی Persona 5

از طرفی در بازی Persona Q که درواقع کراس‌اور دو بازی Persona 3 و Persona 4 محسوب می‌شد نیز شاهد حضور تعدادی از شخصیت‌های این دو نسخه از بازی در کنار هم بودیم. هرچند Persona Q را شاید بتوان از لحاظ سبک بازی و اول شخص بودن آن، بیش‌تر مشابه بازی Etrian Odyssey دانست، اما کماکان حس و حال مجموعه بازی‌های پرسونا نیز در این بازی احساس می‌شد. 

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا قرار است در Persona Q2 علاوه بر شخصیت‌های بازی Persona 5 شاهد حضور شخصیت‌های قسمت‌های دیگر این بازی نیز باشیم، اما می‌دانیم کمپانی Atlus نسخه‌های قدیمی‌تر بازی‌های خود را فراموش نکرده و به تازگی دو اسپین‌آف برای Persona 3 و Persona 5 نیز منتشر کرده است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Persona 5 را در وب‌سایت زومجی بخوانید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده