نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰

عبور تعداد کاربران بازی Rocket League از مرز ۳۴ میلیون نفر

استودیو سایانیکس ضمن اعلام جدید‌ترین آمار از تعداد کاربران Rocket League، از اضافه شدن سیستم برخورد با افراد متخلف به بازی خبر داد. 

بازی Rocket League پس از گذشت تقریبا دو سال از عرضه، کماکان به رشد خود ادامه می‌دهد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس، سازنده این اثر، اعلام کرده که تعداد کاربران بازی در ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی از مرز ۳۴ میلیون نفر عبور کرده است. این بدین معنی است که بازی در طول یک ماه گذشته، نزدیک به یک میلیون کاربر جدید داشته است. 

سایانیکس همچنین اعلام کرده که هدفش همواره این بوده که کاربرانی از سنین مختلف و با نژاد‌ها و شرایط مختلف بتوانند بازی راکت لیگ را به‌راحتی و در فضایی عاری از توهین و رفتار نامناسب تجربه کنند و به همین دلیل هم قصد دارد سیستم جدیدی برای برخورد با افراد متخلف اتخاذ کرده و این افراد را مسدود کند. بر این اساس در صورتی که فردی در طول این بازی از الفاظ نامناسب (مثل توهین‌های نژادی) استفاده کند، از شرکت در مسابقات آنلاین بازی منع شده و مسدود خواهد شد. 

سایانیکس فعلا لیستی از ۲۰ کلمه مختلف را در نظر گرفته که استفاده از آن‌ها، باعث مسدود شدن فرد خواهد شد. همچنین به مرور زمان الفاظ بیش‌تری هم به لیست اضافه خواهند شد و حتی الفاظ زبان‌های دیگر هم در نظر گرفته خواهند شد. افراد خاطی ابتدا به مدت ۲۴ ساعت مسدود خواهند شد و پس از آن در صورت تکرار، این زمان به ۷۲ ساعت و سپس یک هفته افزایش پیدا خواهد کرد و در صورت تکرار، فرد خاطی به صورت دائم بن خواهد شد. 

سایانیکس در پایان در مورد سیستم برخورد با افراد متخلف گفت:

ما روزانه هزار گزارش تخلف در بازی دریافت می‌کنیم که اکثر آن‌ها، مربوط به استفاده از الفاظ نامناسب هستند. این سیستم جدید به ما اجازه خواهد داد تا راحت‌تر با افرادی که از الفاظ نامناسب استفاده می‌کنند، برخورد کنیم. هدف ما همواره این است که کاربران لحظات خوبی را در بازی سپری کنند. پس اگر فردی در بازی با شما از کلمات نامناسبی استفاده کرد، این موضوع را به ما گزارش بدهید تا سریع به آن رسیدگی کرده و مشکل را حل کنیم. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده