نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

بتا عمومی بازی NHL 18 در دسترس قرار گرفت

کمپانی الکترونیک آرتز نسخه بتای عمومی بازی NHL 18 را برای کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر کرد. 

دیگر زمان خیلی زیادی تا انتشار بازی‌های ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز باقی نمانده و NHL 18 یکی از همین بازی‌ها است که با محوریت ورزش هاکی روی یخ، در تاریخ ۲۴ شهریور برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. با این حال اگر به این ورزش و این بازی علاقه دارید، هم‌اکنون می‌توانید نسخه جدید NHL را تجربه کنید؛ چرا که الکترونیک آرتز یک نسخه بتای عمومی از بازی برای PS4 و Xbox One منتشر کرده که می‌توانید به صورت رایگان آن را دانلود و تجربه کنید. 

نسخه بتای بازی NHL 18 شامل یک سری از حالت‌هایی است که در نسخه نهایی شاهد آن‌ها خواهیم بود. شاید جذاب‌ترینِ این حالت‌ها، بخش جدید NHL Threes باشد که از این نسخه به بازی اضافه شده است. الکترونیک آرتز اعلام کرده که این بخش حالت آرکید‌تری در مقایسه با بخش معمولی بازی دارد و گیم‌پلی سریع‌تری ارائه می‌کند. این بخش از بازی در نسخه نهایی همچنین شامل یک کمپین تک‌نفره نیز خواهد شد که در آن باید ماموریت‌ها و مسابقه‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. 

حالت دیگری که در نسخه بتای بازی وجود دارد، حالت چندنفره آنلاین است که در آن می‌توانید در قالب یک مسابقه هاکی استاندارد با دیگر گیمر‌ها رقابت کنید. آخرین حالت نسخه بتای بازی هم EA Sports Hockey League نام دارد که در آن باید با گیمر‌های دیگر در قالب یک تیم قرار بگیرید و با تیمی دیگر متشکل از گیمر‌ها رقابت کنید. در این حالت از بازی شاهد مسابقه‌های ۶ در برابر ۶ و ۳ در برابر ۳ خواهیم بود. 

نسخه بتای بازی تا تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مرداد) در دسترس خواهد بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده