نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ و اپیزود دوم فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode

استودیو تل‌تیل گیمز امروز تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Minecraft: Story Mode و همچنین تاریخ انتشار اپیزود دوم از فصل دوم آن را مشخص کرد. 

بازی Minecraft: Story Mode یکی دیگر از سری بازی‌های داستان-محور استودیو تل تیل گیمز است که اولین اپیزود از فصل اول آن در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. استودیو تل‌تیل گیمز چندی پیش عرضه فصل اول این بازی را برای نینتندو سوییچ تایید کرد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو تاریخ انتشار بازی روی نینتندو سوییچ را مشخص کرده است. بر این اساس، فصل اول Minecraft: Story Mode در تاریخ ۳۱ مرداد در آمریکا و ۳ شهریور در اروپا برای سوییچ منتشر خواهد شد. 

تل‌تیل گیمز همچنین تاریخ انتشار اپیزود دوم از فصل دوم این بازی را هم برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و موبایل مشخص کرده است. این اپیزود که Giant Consequences نام دارد، در تاریخ ۲۴ مرداد منتشر خواهد شد. فصل دوم بازی حداقل پنج اپیزود خواهد داشت که اولین آن‌ها ماه گذشته منتشر شد و در آن شاهد جسی و دوستانش بودیم که پس از شکست دادن Wither Storm، وظایف جدیدی به‌شان محول شده است. فصل دوم بازی یک نسخه فیزیکی نیز خواهد داشت که قرار است پاییز امسال منتشر شود. 

همچنین در حالی که تل‌تیل گیمز رسما فصل اول بازی را برای سوییچ تایید کرده و امروز هم تاریخ انتشار آن را مشخص کرده است، اما هنوز فصل دوم برای این کنسول رسما تایید نشده است. سازنده بازی چندی پیش در این مورد گفت:

ما هنوز رسما فصل دوم Minecraft: Story Mode را برای سوییچ تایید نکرده‌ایم، اما امیدواریم که بازی‌های بیش‌تری روی این پلتفرم منتشر کنیم. ما از طرفداران کنسول جدید نینتندو هستیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده