نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

جدیدترین تریلر بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice به مشکلات روانی شخصیت اصلی بازی می‌ پردازد

کمپانی Ninja Theory به تازگی تریلری از بازی اکشن جدید خود یعنی Hellblade: Senua’s Sacrifice منتشر کرده و در آن مشکلات روانی شخصیت اصلی بازی را مورد بررسی قرار داده است.

با وجود آن‌که زمان کمی تا انتشار بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice باقی مانده است، به تازگی کمپانی سازنده این بازی یعنی کمپانی نینجا تئوری (Ninja Theory) تریلر جدیدی با محوریت مشکلات روانی شخصیت اصلی این بازی یعنی Senua منتشر کرده است.

این تریلر منتشر شده در عین حال که بسیار زیبا و چشم‌نواز است، احساسات متضادی را نیز در بیننده برمی‌انگیزد. از طرفی تصاویر به نمایش درآمده و صداهایی که در این تریلر به گوش می‌رسد ممکن است کمی باعث ناراحتی شود، اما از طرف دیگر، به‌تصویر کشیده شدن مشکلات روحی و روانی شخصیت اصلی بازی یعنی Senua و نیز روایتی که از زبان Paul Fletcher، روانپزشک و استاد علوم اعصاب دانشگاه کمبریج به همراه چندی از دانشجویان Recovery College East دانشگاه کمبریج به گوش می‌رسد، بسیار امیدوارکننده و الهام‌بخش هستند؛ چرا که این امر نشان می‌دهد چطور حتی یک بازی کامپیوتری هم می‌تواند موضوعی پزشکی را مورد بررسی قرار داده و آگاهی جمعی در مورد یک بیماری گسترده را افزایش دهد.

برای دانلود ویدئو به سایت آپارات مراجعه کنید

شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید این ویدئو منتشر شده تنها یک تریلر ساده نیست، بلکه «Senua’s Psychosis» یا همان «مشکلات روانی Senua» در قالب یک مستند کوتاه ۲۵ دقیقه‌ای در نسخه اصلی بازی نیز موجود خواهد بود.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط تیم کوچک و کم تعداد Ninja Theory ساخته شده است، تیمی که سعی کرده با همین تعداد اندک و البته با به‌کارگیری تکنولوژی شبیه‌سازی پیشرفته، بازی خود را به عنوان یک بازی مستقل باکیفیت معرفی کند.

Hellblade: Senua’s Sacrifice در تاریخ ۸ آگوست (۱۷ مردادماه) سال جاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر های ویندوزی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده