// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Time Rcoil برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

بازی Time Recoil چندی پیش برای پی سی منتشر شد و حال اعلام شد که برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز پورت خواهد شد.

استودیو 10tons Ltd بازی Time Recoil را ماه گذشته در تاریخ ۱۹ مرداد (۱۰ آگوست) روی استیم منتشر کرد و در دسترس کاربران قرار داد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کردند که این بازی به‌زودی به کنسول ایکس‌ باکس وان نیز راه پیدا کرد.

به نقل از فروشگاه مایکروسافت، بازی Time Recoil در تاریخ ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) به کنسول ایکس‌باکس وان راه پیدا خواهد کرد و در دسترس کاربران آمریکای شمالی قرار می‌گیرد.

بازی Time Recoil شما را وادار می‌کند که در حین بازی به کشتن دشمنان بپردازید تا اینکه سرعت زمان بازی را کاهش دهید. زاویه دید این بازی از بالا به پایین است و در سبک شوتر طراحی شده است. با تجربه این بازی متوجه می‌شوید که صفحه شما تیرباران شده است و با کاهش سرعت زمان بازی می‌توانید به گیم‌پلی‌تان بهبودی ببخشید. در حالی که با کشتن دشمنان می‌توانید سرعت زمان بازی را کاهش دهید همچنین این فرآیند مزیت دیگری نیز دارد که به شما قدرت‌های ویژه‌ای می‌بخشد. با شارژ کردن این آیتم، قدرت شما پی‌در‌پی افزایش پیدا می‌کند و به حالت کامل خود می‌رسد که در آن شاهد بی‌حرکت ماندن همه چیز می‌شوید.

بازی Time Recoil هم‌اکنون در استیم با قیمت ۱۳.۹۹ در دسترس است. بازی مذکور با همین قیمت برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد البته گفتنی است که کاربران هم‌اکنون می‌توانند این بازی را پیش‌خرید کنند و از ۲۰ درصد تخفیف روی آن بهره‌مند شوند.

برای اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی بازی Time Recoil مراجعه کنید یا اینکه نگاهی به صفحه استیم آن بیاندازید. در ادامه می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده