نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی ترسناک DARQ اعلام شد

کمپانی Unfold Games در کنار انتشار تصاویری از بازی ترسناک و روان‌شناختی DARQ، تاریخ عرضه این بازی را نیز اعلام کرد.

کمپانی لس‌آنجلسی Unfold Games به تازگی تصاویری از بازی DARQ منتشر کرده که در آن ظاهر جدید شخصیت عجیب و غریب این بازی و نیز محیط تاریک و ترسناک آن به چشم می‌خورد. هرچند طبق اعلام این کمپانی، برای تجربه این بازی ترسناک و روانشناختی باید تا نیمه اول سال ۲۰۱۸ میلادی منتظر بمانیم.

بازی DARQ ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شود، اما با گذشت زمان معلوم شد که خبری از انتشار این بازی در سال ۲۰۱۷ نخواهد بود و به احتمال زیاد بازی برای سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است. درنهایت با اعلام رسمی کمپانی Unfold Games، حالا دست‌کم می‌دانیم این بازی قرار است در بازه زمانی بین اول ژانویه تا ۳۱ مارس ۲۰۱۸ میلادی (۱۱ دی ۹۶ تا ۱۱ فروردین ۹۷) در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

در تصاویر تازه منتشر شده از بازی DARQ، شاهد ایجاد تغییراتی در ظاهر شخصیت اصلی هستیم. برای مثال موی نارنجی رنگ شخصیت اصلی جای خود را به یک سر کچل ترسناک داده است. البته همان‌طور که در تصاویر مشهود است، درنهایت این تغییرات چیزی از ترسناک بودن ظاهر این شخصیت کم نکرده است.

بازی DARQ که یک بازی معمایی ترسناک با تم روان‌شناختی است، داستان پسری به نام Lloyd را روایت کرده که به طور ناگهانی خود را در دنیای رویایی پیدا می‌کند. از بخت بد Lloyd این رویاهای شیرین کم کم جای خود را به کابوس‌های وحشتناکی می‌دهد که بیدار شدن از آن‌ها غیرممکن است. در این شرایط، Lloyd باید از طریق زیرپا گذاشتن قوانین فیزیک و ایجاد تغییرات در این دنیای رویاگون، راهی برای رهایی از تیره و تاریک‌ترین بخش‌های ناخودآگاه ذهن خود بیابد.

صداگذاری و نورپردازی نقش قابل توجه‌ای در بازی ترسناک DARQ ایفا می‌کنند. برای مثال در این بازی با مراحلی رو به رو خواهید شد که در تاریکی مطلق جریان دارد، در این شرایط شما راهی نخواهید داشت غیر از آن‌که به صداهای به گوش رسیده از محیط اتکا کنید. علاوه بر آن‌، در این بازی برای در امان ماندن از دشمنان باید شیوه مخفی‌کاری را در پیش بگیرید.

از دیگر نکات قابل توجه بازی DARQ می‌توان به داشتن چندین پایان متفاوت، راوی صامت و نیز ساوندترک ارجینالی که توسط آهنگساز مشهور John Corigliano ساخته شده است، اشاره کرد. مانند سایر بازی‌های معمول این سبک، بازیکنان برای به پایان رساندن بازی DARQ نیز نهایتاً به چیزی حدود ۳ الی ۴ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

در حال حاضر بازی DARQ برای عرضه به روی کامپیوتر های ویندوزی، مک و لینوکس در نظر گرفته شده، این در حالی است که گمان می‌رود نسخه کنسولی این بازی نیز با فاصله یک سال از تاریخ انتشار آن به روی کامپیوتر، در اختیار کاربران قرار گیرد. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی DARQ را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

DARQ

DARQ

DARQ


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده