نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم Baby Driver اعلام شد

کمپانی تری‌استار و سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم بسیار موفق بیبی درایور (Baby Driver) را تایید و اعلام کردند.

بخش محصولات خانگی کمپانی سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Baby Driver را رسما تایید و اعلام کرد. نسخه دیجیتالی این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال (۲۱ شهریور) منتشر شود و نسخه خانگی فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۰ اکتبر امسال (۱۸ مهر) منتشر خواهد شد. فیلم Baby Driver علاوه بر دریافت نقدهای بسیار مثبت از سوی منتقدان، عملکرد بسیار درخشانی را نیز در گیشه داشته است و تاکنون بیش از ۱۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. نسخه خانگی فیلم Baby Driver شامل بیش از دو ساعت محتوای اضافه نیز خواهد بود.

Baby Driver

نسخه خانگی فیلم Baby Driver شامل ۲۰ دقیقه صحنه حذف شده که به فیلم اضافه شده‌اند، ویدیوهایی از ضبط صحنه‌های تعقیب و گریز فیلم، پشت صحنه فیلمبرداری و تولید، موسیقی‌های استفاده‌شده در فیلم، آشنایی با شخصیت‌ها و گروه گنگستری فیلم و اینکه چگونه بازیگران مستعد این فیلم به شخصیت‌ها زندگی بخشیده‌اند، توضیحات ادگار رایت در مورد ساخت فیلم، گریم و طراحی لباس، موزیک ویدیوی Blue Song اثر گروه Mint Royale که با استفاده از تصاویر فیلم ساخته شده است، داستان فیلم به روایت استوری‌برد و تصاویر مفهومی و تست بازیگری انسل الگورت برای بازی در نقش بیبی، می‌شود.

فیلم Baby Driver داستان یک راننده بااستعداد و جوان و البته فراری به نام بیبی را روایت‌ می‌کند که به موسیقی متن فیلم‌های شخصی‌اش اتکا می‌کند تا در رانندگی بهترین شود. وقتی او با دختر رویاهایش ملاقات می‌کند، در آینده خود شانسی می‌بیند تا از زندگی جنایی خودش فرار کند و یک زندگی بدون فرار بسازد؛ ولی وقتی مجبور به کار کردن برای یک رئیس باند جرم و جنایت می‌شود، او ناچار به انجام دادن یک سرقت محکوم به فنا می‌شود و زندگی، عشق و آزادی او با تهدید روبه‌رو می‌شود. 

Baby Driver

انسل الگورت در نقش بیبی، لیلی جیمز در نقش دبوراه، جیمی فاکس در نقش باتس، جان هم در نقش بادی، کوین اسپیسی در نقش داک، ایزا گونزالس در نقش دارلینگ، جان برنثال در نقش گریف و اسکای فریرا در نقش مادر بیبی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Baby Driver حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی چون Scott Pilgrim vs. the World، شان می‌میرد (Shaun of the Dead)، ته دنیا (The World's End) و Hot Fuzz، بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده