نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Absolver

سازندگان بازی Absolver به مناسبت انتشار آن، تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.

بازی Absolver امروز برای پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان منتشر می‌شود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر در استودیو اسلوکلپ، تریلری به مناسبت عرضه بازی منتشر کرده‌اند. در این تریلر شاهد جهان بازی و همچنین مبارزات آن هستیم؛ مبارزاتی که در آن‌ها از فنون رزمی یا سلاح‌های سرد استفاده می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

بازی Absolver در مورد شخصیتی است که پس از استفاده از یک ماسک، وارد جهانی می‌شود که در آن باید با دیگر افراد مبارزه کرده و خود را به عنوان یک مبارز واقعی ثابت کند تا بتواند به جمع گروه Absolver اضافه شود. در طول بازی قادر خواهید بود به صورت آزادانه در جهان Adal Empires گشت و گذار کنید و در این بین تجهیزات جدیدی به دست آورده و شخصیت خود را شخصی‌سازی کنید. همچنین بازی را هم می‌توان به صورت انفرادی و هم با همراهی یک دوست تجربه کرد و مثلا می‌توانید با یکی از دوستان‌تان همراه شوید و باهم به مصاف دشمنان بروید. 

علاوه بر این یکی از مواردی که در تریلر به چشم می‌آید، طراحی ساده ولی زیبای بازی است و می‌توان گفت که Absolver و جهان آن از نظر هنری بسیار زیبا است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده