نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

نسخه Early Access بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr به زودی منتشر می‌شود

استودیو نئوکور اعلام کرد که نسخه Early Access بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr به‌زودی در استیم منتشر می‌شود. 

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr یک بازی اکشن و نقش آفرینی ساخته استودیو نئوکور است که پیش از این بازی‌هایی چون The Incredible Adventures of Van Helsing را در کارنامه داشت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرده که بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr قرار است در تاریخ ۹ شهریور (۳۱ آگوست) به شکل Early Access در استیم منتشر شود. 

بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr پیش از انتشار در حالت Early Access، به مدت ۶ ماه در فاز آلفا بود و در این مدت سازندگان با توجه به بازخورد‌های کاربران تغییراتی در آن اعمال کرده‌اند. همچنین استودیو نئوکور اعلام کرده که انتظار دارد بازی به مدت ۶ ماه در حالت Early Access بوده و پس از آن به صورت رسمی منتشر شود؛ چرا که ۶۰ تا ۷۰ درصد از ساخت بازی به پایان رسیده است. 

Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr یک بازی اکشن نقش‌آفرینی و جهان‌باز است که در دنیای وارهمر جریان دارد. گیمر در این بازی نقش یک مامور را ایفا می‌کند که می‌تواند به صورت آزادانه در جهان بازی گشته و ماموریت‌های مختلفی را انجام دهد. همچنین چندین کلاس در بازی وجود دارند که انتخاب هریک از آن‌ها، سبک بازی شما را تعیین خواهد کرد. همچنین مانند اکثر بازی‌های نقش آفرینی، در طول مراحل می‌توانید آیتم‌های مختلفی پیدا کرده و با استفاده از آن‌ها، شخصیت خود را ارتقا بدهید. 

بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr قرار است فعلا به شکل Early Access تنها برای کامپیوتر منتشر شود ولی در آینده شاهد انتشار نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آن نیز خواهیم بود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده