// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

دموی بازی Knack 2 منتشر شد

هم‌اکنون کاربران اروپایی پلی‌استیشن 4 می‌توانند با مراجعه به فروشگاه خود، دموی بازی Knack II را دانلود کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی اعلام کرد که یک دمو از بازی پلتفرمر و انحصاری Knack II منتشر شده که علاقه‌مندان می‌توانند گوشه‌ای از دنیای بازی را تجربه کنند.

محتویات نسخه‌ی دمو که برای بازیکنان در نظر گرفته شده، بارها در رویدادها و نمایش‌های مختلف به نمایش درآمده است ولی قطعا تجربه‌ی آن خالی از لطف نیست. برای دانلود دمو بازی Knack 2 باید حساب کاربری اروپا داشته باشید زیرا این دمو فعلا برای کاربران اروپا عرضه شده و فعلا تاریخ عرضه‌ای برای کاربران آمریکایی پلی‌ استیشن 4 در دسترس نیست.

علاقه‌مندان می‌توانند از اینجا دمو بازی Knack 2 را با حجم ۲.۶ گیگابایت دانلود کرده و از آن لذت ببرند. البته با وجود قابلیت پرایمری کردن حساب کاربری‌های مختلف روی کنسول خود، نیازی نیست برای نسخه آمریکا این دمو صبر کنید، با ساخت یک حساب کاربری اروپا و پرایمری کردن آن روی کنسول خود، به راحتی می‌توانید دمو Knack II را دانلود کرده و روی حساب کاربری اصلی خود بازی کنید.

بازی Knack 2 در تاریخ ۱۴ شهریور ماه (پنج سپتامبر) در آمریکا و ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) در آمریکا به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده