نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

مایکروسافت: معرفی بازی Crackdown 3 خیلی زود اتفاق افتاد [گیمزکام 2017]

شانون لافتیس، مدیر استودیوهای مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که معرفی بازی Crackdown 3 در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۴ زودتر از موعد مناسب اتفاق افتاد.

شانون لافتیس از مایکروسافت در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 و طی مصاحبه با پالی‌گان (Polygon) اعلام کرد که با توجه به اینکه سه حالت مختلف بازی Crackdown 3 توسط سه استودیوی مختلف در دست توسعه هستند و تاریخ عرضه بازی تا بهار ۲۰۱۸ به تاخیر افتاده است تا این سه تیم بتوانند کیفیت بازی را افزایش دهند، به اعتقاد او مایکروسافت این اثر را زودتر از زمان مناسب معرفی کرده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در رابطه با این شیوه‌ی توسعه‌ی بازی به دلیل معرفی زودهنگام کرک داون 3 برای کمپانی مایکروسافت فوق‌العاده سخت بوده است، گفت:

ما در ابتدا چالش توسعه‌ی بازی، یعنی میزان کیفیت این سه حالت بازی و همخوانی ایده و اجرا را در چیزی که به مخاطب ارائه می‌دهیم دست‌کم گرفته بودیم.

وی در قسمت دیگری از مصاحبه‌اش با اشاره به اینکه مایکروسافت در رابطه با پروژه‌های در دست توسعه‌ی خود سربسته عمل می‌کند گغت:

مایکروسافت پیش از این هم برخی از بازی‌هایش را زودتر از زمان مناسب معرفی کرده است و این موضوعی است که ما سعی داریم از آن درس بگیریم.

شانون لافتیس در رابطه با پروژه‌های آینده مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس وان گفت:

ما برنامه‌ریزی درازمدتی داریم و می‌خواهیم مطمئن شویم که نه‌فقط در بهار ۲۰۱۸، بلکه در تابستان، پاییز و بهار ۲۰۱۹ نیز تجربه‌ی جذاب و واحدی را برای کاربران کنسول ایکس‌باکس به ارمغان بیاوریم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده