نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

تصاویر جدید فیلم Avengers 4 راکتور آرک جدید آیرون من را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Avengers 4 منتشر شده که نگاه بهتری از راکتور آرک جدید شخصیت آیرون من را ارائه می‌کند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از دو قسمت آینده فیلم Avengers را برای شما فاش کند

 

در حال حاضر ما می‌دانیم که تانوس قرار است در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) شخصیت آیرون من را مورد ضرب و شتم قرار بدهد، اما ممکن است این ضربات بسیار بدتر از چیزی باشند که انتظار آن را داریم. آیرون من قرار است در این فیلم و فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) از راکتور آرک جدید استفاده کند، اما تاکنون اطلاعاتی از آن منتشر نشده و تصاویر خیلی واضح و شفافی از این راکتور آرک وجود ندارد. حال اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Avengers 4 منتشر شده است که نگاه بهتری از راکتور آرک جدید شخصیت آیرون من ارائه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Iron Man New Arc Reactor in Avengers 4

Iron Man New Arc Reactor in Avengers 4

در تصویر اول، راکتور آرک جدید شخصیت آیرون من قابل مشاهده است که ظاهری نسبتا متفاوت نسبت به راکتور آرک‌های دیگر این شخصیت محبوب دنیای سینمایی مارول دارد. در تصویری دیگر، تونی استارک یک مچ‌بند جدید را، مشابه مچ‌بندی که در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) داشت، در دست دارد که به نظر می‌رسد نسخه جدید و بسیار متفاوت این مچ‌بند است. به نظر می‌رسد که استارک برای طراحی راکتور آرک جدید خود از فناوری‌های بیگانه و فضایی استفاده کرده است و این احتمال وجود دارد که لباس جدید او نیز با این فناوری ساخته شده باشد تا وی بتواند در خارج از جو زمین نیز بدون هیچ مشکلی پرواز کند.

با این حال، برخی اعتقاد دارند که تونی استارک در فیلم Avengers: Infinity War صدمات بسیار شدیدی را دیده و تنها با فناوری فضایی زنده مانده است. اگر این نظریه درست باشد، فیلم Avengers 4 می‌تواند یک پایان برای رابرت داونی جونیور در نقش آیرون من باشد. ماه گذشته برادران روسو اعلام کردند که فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers 4 رسما آغاز شده است. مدتی پیش هم تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر شد که این تصاویر بازگشت گوئینت پالترو در نقش پپر پاتز و جان فاورو در نقش هپی هوگان را در فیلم Avengers 4 تایید می‌کرد.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده