نویسنده: رضا اکبری
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

شرکت Turtle Beach اولین هدست بی سیم ایکس باکس وان را عرضه می‌کند

شرکت Turtle Beach از ساخت هدست بی سیم جدید خود با قیمت ۹۹.۹۵ دلار خبر داد که قابلیت اتصال مستقیم به کنسول ایکس باکس وان را دارد.

Turtle Beach، تولیدکننده تجهیزات جانبی کامپیوتر و کنسول، از آغاز فروش محصول جدید خود، یک هدست گیمینگ بی سیم با نام Stealth 600 خبر داد که از ۱۳ شهریور در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. کسانی که هدست را پیش‌خرید کرده‌اند نیز زودتر از این زمان، محصول را دریافت خواهند کرد. همچنین این محصول به صورت محدود در وب‌سایت شرکت قابل خریداری است که در حال حاضر امکان خرید آن وجود دارد. هدست Stealth 600 اولین هدستی است که امکان اتصال مستقیم بی‌سیم به کنسول ایکس باکس وان را دارد؛ به این معنی که نیاز به هیچ‌گونه مبدل USB ندارد.

نسخه مخصوص پلی استیشن 4 این محصول هم در تاریخ ۱۳ شهریور در بازار‌ها عرضه خواهد شد که مشخصات و ویژگی‌های کاملا مشابهی را خواهد داشت؛ البته به‌جز نیازش به مبدل USB که همراه آن عرضه می‌شود. هر دوی این مدل‌ها ۹۹.۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

turtle beach

شرکت Turtle Beach از تکنولوژی‌های مختلفی در کنار هم استفاده می‌کند که باعث شده نام هدست‌های گیمینگ این شرکت بعضا بالاتر از دیگر نام‌ها قرار بگیرد؛ به عنوان مثال، تکنولوژی Superhuman Hearing یا شنوایی فوق بشری که صداهای ظریف داخل بازی را قوی‌تر می‌کند. از جمله این صدا‌ها می‌توان به صدا‌ی پا‌های دشمنان و صدا‌ی تیر‌اندازی‌های دوردست در بازی اشاره کرد که به بازیکن برتری بیشتری در بازی می‌دهد. همچنین Stealth 600 با طراحی ProSpecs، یک هدست کاملا مناسب برای افرادی است که از عینک استفاده می‌کنند. نسخه ایکس‌باکس وان این هدست صدای فراگیر مجازی ویژه‌ای را از طریق Windows Sonic ارائه می‌کند. در کنار این قابلیت، Stealth 600 با دو درایور ۵۰ میلی‌متری، قابلیت کنترل صدای داخل بازی و همچنین ولوم ترکیب‌کننده صدای داخل هدست عرضه می‌شود.

هدست رده بالاتر این شرکت Stealth 700 نام دارد که در ۱۳ شهریور برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و در تاریخ ۲ مهر هم نسخه‌‌ی PS4 این مدل به بازار راه پیدا می‌کند. این مدل با پد‌های گوشی قدرتمند‌تر، صدای فراگیر دیجیتال مجازی ۷.۱ و قابلیت حذف صدا‌های مزاحم (Noise-cancellation) عرضه خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده