نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

احتمال حضور یک شخصیت دیگر از دنیای مارول در سریال The Punisher

به نظر می‌رسد که قرار است شاهد حضور یک شخصیت دیگر از دنیای مارول در سریال The Punisher نیز باشیم.

شخصیت پانیشر در دنیای سینمایی مارول برای اولین‌بار در فصل دوم سریال Daredevil (دردویل) معرفی شد. جان برنتال نقش فرانک کسل، ملقب به پانیشر را در فصل دوم این سریال بر عهده داشت. با این حال، این شخصیت محبوب و ضد قهرمان قرار است در سریال مستقل خود بازگردد. هنوز اطلاعات زیادی از فصل اول سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) منتشر نشده است. با وجود این، مارول و نت‌ فلیکس اولین تیزر تریلر این سریال و اخیرا هم تیزر دیگری را منتشر کرده‌اند. این تریلرها اطلاعات زیادی را از داستان این سریال فاش نمی‌کند و همچنین هنوز تاریخ رسمی انتشار سریال The Punisher اعلام نشده است. خرداد امسال، درولا والش، یکی از کارگردان‌های فصل اول این سریال، در یک مصاحبه اعلام کرد که سریال The Punisher در نوامبر امسال منتشر خواهد شد.

استیو لایت‌فوت وظیفه ساخت سریال The Punisher را بر عهده دارد و این سریال در ۱۳ قسمت تولید و فیلمبرداری شده است. او بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۲۲ قسمت از سریال Hannibal (هانیبال) شناخته و بارها برای نوشتن فیلمنامه بهترین قسمت‌های این سریال تحسین شده است. کارن پیج با بازی دبورا آن ول، که او را بیشتر در دو فصل اول سریال Daredevil و سریال The Defenders (دیفندرز) مشاهده کرده بودیم، نیز در سریال The Punisher حضور خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون به نظر می‌رسد که یک ابرقهرمان دیگر از دنیای مارول به فرانک کسل در این سریال کمک خواهد کرد.

طبق گفته وب‌سایت MCU Exchange که در نمایشگاه آسیا پاپ کامیک کان امسال و پنل سریال The Punisher در این نمایشگاه حضور داشته است، سی.بی. سیبولسکی، معاون ارشد رئیس بخش ساخت و توسعه محتوای محصولات مارول، از یک متحد احتمالی برای شخصیت پانیشر در این سریال خبر داد و طرفداران حاضر در این پنل را شگفت‌زده کرد. او جزئیات بیشتری را از جمله اینکه چه شخصیتی را قرار است در سریال The Punisher مشاهده کنیم، به اشتراک نگذاشت و تنها گفت که ممکن است شاهد حضور یک ابرقهرمان دیگر از دنیای مارول در این سریال باشیم.

Ghost Rider in Agents of SHIELD season 4

یکی از شخصیت‌ها و گزینه‌های محبوب طرفداران برای حضور در سریال The Punisher، شخصیت گوست رایدر است؛ اما با توجه به بودجه و فضای سریال‌های شبکه نت فلیکس، احتمال به حقیقت پیوستن این موضوع کم است. شخصیت دردویل دیگر گزینه‌ای است که می‌توان انتظار حضور او را در این سریال داشت. پانیشر در پایان فصل دوم سریال Daredevil ابراز امیدواری کرد که دردویل را دوباره ملاقات کند، اما با توجه به اتفاقات قسمت پایانی سریال The Defenders، کمی بعید به نظر می‌رسد که این فرضیه نیز درست باشد. با این حال، ممکن است زمان اتفاقات سریال The Punisher قبل از اتفاقات این سریال یا پس از اتفاقات فصل سوم سریال Daredevil باشد.

Moon Knight

مارک اسپنسر ملقب به مون نایت دیگر گزینه‌ای است که می‌توان انتظار حضور او را در سریال The Punisher داشت. پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر حضور این شخصیت در سریال‌های مارولی شبکه نت‌فلیکس شنیده می‌شد. با این حال، حداکثر باید تا زمان انتشار این سریال صبر کرد. جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده