// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

شخصیت جدید بازی Street Fighter 5 معرفی شد

در جریان فستیوال Hong Kong Esports و مسابقات Capcom Pro Tour، کپکام شخصیت جدید بازی Street Fighter 5 را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و فستیوال Hong Kong Esports، کمپانی کپکام، سازنده و ناشر بازی Street Fighter V، شخصیت جدید این بازی را در جریان مسابقات Capcom Pro Tour معرفی کرد. این شخصیت جدید منات نام دارد و در تاریخ هفت شهریور ماه (۲۹ آگوست) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

وی یک شخصیت زن مصری است که در جریان مبارزات خود از یک اورب استفاده کرده و آن را کنترل می‌کند تا از طریق آن به شما آسیب وارد کند. منات را می‌توان تا حدی با شخصیت رز مقایسه کرد. همانند رز از طریق V-Trigger خود می‌توانید موشک‌هایی را دور خود به‌وجود آورده یا آن‌ها را بازتاب کنید (البته در اینجا چند گوی دور منات ظاهر می‌شود). از این‌رو در مبارزات با فعال کردن این گوی‌ها می‌توانید به حریف خود آسیب بیشتری وارد کنید.

از آن‌جایی که منات یک کنترل کننده است، می‌توانید از طریق کمبوهای مختلف به گوی خود دستور بدهید. برای مثال می‌توانید آن را پشت سر حریف خود فرستاده و با ضربه‌زدن از پشت، وی را به سمت خود بکشید. از این‌رو به راحتی می‌توانید کمبوهای ترکیبی را روی حریف خود اعمال کرده یا پس از اینکه حریف مورد نظر به سمت شما کشیده شد این حرکت را با حرکت ویژه خود ترکیب کرده و کار را تمام کنید.

یکی دیگر از مواردی که منات به خوبی در آن ماهر، ویژگی تلپورت کردن که از طریق V-Reversal خود می‌توانید آن را انجام دهید. به لطف این قابلیت می‌توانید در مبارزات و لحظه‌هایی که حریف فرصت دارد به شما آسیب جدی وارد کند، از آن استفاده کرده و فرار کنید. درآخر اعلام شد که جدای از عرضه این بسته الحاقی، یک سری پوشش جدید نیز برای این شخصیت و سایر شخصیت‌های بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به شخصیت منات می‌توانند وی را با قیمت ۶ دلار خریداری کرده یا با پرداخت ۳۰ دلار دومین سیزن‌پس بازی استریت فایتر 5 را خریداری کنند. سیزن پس دوم این بازی جدای از شخصیت منات، شامل شخصیت‌های آکوما، کالین، اد و ابیگل نیز می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده