نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بتسدا احتمالا در حال ساخت بازی Game of Thrones است

با توجه به اطلاعات فاش‌شده، بتسدا احتمالا در حال ساخت بازی‌ای مرتبط با Game of Thrones است. 

کمپانی بتسدا با خلق سری Elder Scrolls، ثابت کرده که توانایی عالی‌ای در پرداختن به دنیا‌های فانتزی دارد و حال به نظر می‌رسد که این کمپانی، در حال ساخت بازی‌ای با محوریت جهان فانتزی مجموعه Game of Thrones (بازی تاج و تخت) است. اخیرا صفحه‌ای در سایت فروشگاه Target ایجاد شده بود که با وجود ناقص بودن، عبارت Bethesda: Game of Thrones در آن به چشم می‌خورد. همچنین دسته‌بندی این صفحه، به این موضوع اشاره دارد که این نام مربوط به یک پروژه است که در آینده منتشر خواهد شد. البته در این صفحه هیچ اشاره‌ای به بازی بودن این پروژه نشده است. 

بتسدا

بتسدا پیش از این هم اعلام کرده که همزمان در حال کار روی چند پروژه بزرگ است و شاید یکی از همین پروژه‌ها، بازی‌ای مرتبط با دنیای Game of Thrones باشد. پس از موفقیت سریال Game of Thrones که دیشب آخرین قسمت از فصل هفتم آن پخش شد، این مجموعه به محبوبیت فوق‌العاده‌ای در جهان دست یافته است و قطعا اگر بتسدا بتواند بازی باکیفیتی بر اساس مجموعه بازی تاج و تخت بسازد، این بازی پتانسیل تبدیل شدن به اثری عالی را دارد. البته بتسدا تا به این لحظه واکنشی به انتشار این خبر نشان نداده است. 

پیش از این هم استودیو‌های مختلفی سراغ ساخت بازی Game of Thrones رفته‌اند که از جمله آن‌ها، می‌توان به استودیو Cyanide اشاره کرد که در سال ۲۰۱۲ یک بازی نقش آفرینی از این مجموعه منتشر کرد. همچنین در سال ۲۰۱۲ یک بازی MMORPG هم از این مجموعه با نام Game of Thrones: Seven Kingdoms معرفی شد که پس از آن دیگر خبری از بازی منتشر نشده و در سال ۲۰۱۴ هم سایت رسمی بازی غیرفعال شد. همچنین استودیو تل‌تیل گیمز هم یک بازی داستان‌محور بر اساس این مجموعه در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد و در حال حاضر هم روی فصل دوم این بازی کار می‌کند. 

نظر شما در مورد احتمال ساخته شدن بازی Game of Thrones توسط بتسدا چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده