نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Thor: Ragnarok با تمرکز روی مبارزه ثور و هالک

مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Thor: Ragnarok منتشر کرده که در تمرکز آن روی مبارزه گلادیاتوری ثور و هالک در این فیلم است.

حدود دو ماه دیگر فیلم مورد انتظار ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال که ماه گذشته برگزار شد، مارول دومین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد. اخیرا نیز مدت زمان رسمی این فیلم مورد انتظار پاییز امسال رسما تایید و اعلام شده است. مدت زمان رسمی فیلم Thor: Ragnarok قرار است ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه باشد. حال مارول تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. در این ویدیو کوتاه شاهد تصاویر جدیدی از مبارزه گلادیاتوری ثور و هالک در فیلم Thor: Ragnarok هستیم و همچنین در تصویری دیگر به نظر می‌رسد که استاد اعظم تحت تاثیر قدرت و توانایی مبارزه ثور شده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کریس همسورث در نقش ثور، تام هیدلستون در نقش لوکی، ادریس البا در نقش هایمدال، آنتونی هاپکینز در نقش اودین، تسا تامپسون در نقش والکری، کارل اوربان در نقش اسکرج، مارک روفالو در نقش بروس بنر/هالک، جف گلدبلوم در نقش استاد بزرگ، کیت بلانشت در نقش هلا، بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج، کلنسی براون در نقش سورت، جیمی الکساندر در نقش سیف و سم نیل در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor: Ragnarok حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم  Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم شکار برای مردم وحشی (Hunt for the Wilderpeople)، بوده است و استفانی فولسوم، کریگ کایل، اریک پیرسون و کریستوفر یوست کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


منبع ComicbookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده