// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

صداگذاری کامل روی ۱۲۰۰ شخصیت بازی Divinity: Original Sin 2

استودیو لارین روی بیش از ۱۲۰۰ شخصیت بازی Divinity: Original Sin 2 صداگذاری کرده است.

مدت زمان زیادی تا انتشار بازی Divinity: Original Sin 2 در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) باقی نمانده است. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو لارین (Larian Studios)، سازنده بازی، اعلام کرده است که بازی دارای هزار و ۲۰۰ شخصیت مختلف است که به صورت کامل صداگذاری می‌شوند.

بله، درست شنیدید. تک تک شخصیت‌های بازی، از شخصیت‌های اصلی گرفته تا شخصیت‌های غیر قابل بازی که در مسیر راهتان قرار می‌گیرند به صورت کامل صداگذاری می‌شوند. برای درک بیشتر این مطلب کافی است بدانید اسکریپت بازی دارای بیش از یک میلیون لغت، ۷۴ هزار خط، ۱۲۰۰ شخصیت و ۸۰ صداپیشه برای صداگذاری است. این موفقیت چشمگیری برای سازندگان Divinity: Original Sin 2 است تا از کیفیت نهایی بازی اطمینان یابند.

از جمله افراد مشهوری که در صداپیشگی این بازی حضور دارند می‌توان به هری هدن-پیتن، بازیگر بریتانیایی، در نقش شخصیت The Red Prince و همچنین بازیگران و صداپیشگان دیگری مثل تامارین پین، کریس فینی، الک نیومن و کریستوفر بونول اشاره کرد.

سازندگان همچنین وعده داده‌اند با وجود این حجم از صداگذاری و داستان‌های گوناگون در بازی، بازیکنان قادر نخواهند بود تا با یک‌بار تمام کردن بازی به تمامی محتوای داستانی دسترسی پیدا کنند. بنابراین برای دستیابی به کل محتوای داستانی خودتان را آماده کنید تا چندین و چند بار بازی را به اتمام برسانید.

Divinity: Original Sin 2 شماره دوم از سه‌گانه Divinity: Original Sin است. کمپین کیک استارتر شماره اول موفق به جذب دو میلیون دلار بودجه از میان ۴۰ هزار طرفدار خود شده بود. شماره دوم، همین حالا از طریق استیم به صورت دسترسی پیش از موعد در دسترس کاربران قرار گرفته است و بازی نهایی همان‌طور که گفته شد در تاریخ ۲۳ شهریور برای پی سی عرضه می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده